Kierunek e-commerce to podcastowe rozmowy o sprzedaży online, podzielone na dwie serie tematyczne, łączące solidną dawkę motywacji i wiedzy. Stacja Inspiracja t...
Jak współpracować z agencją? Sekrety skutecznych e-commerce - Bartosz Manicki, ProjectUP PE35 #stacjainspiracja
Dzisiejszy gość to Bartosz Manicki, szef ProjectUP - agencji marketingowej dla e-commerce, która od kilkunastu lat z sukcesami wspiera małe, średnie i bardzo duże sklepy internetowe.W tym odcinku:Dowiesz się, jakie są kluczowe elementy skutecznej strategii działania w e-commerceNa co warto zwrócić uwagę przy wyborze agencji marketingowej do współpracy?Jakie są obecne trendy w e-commerce, które mogą wpłynąć na rok 2025?Który aspekt rozwoju sklepu online kryje obecnie największy niewykorzystany potencjał?Dlaczego silny brand to klucz do długoterminowego wzrostu?
--------
1:11:16
Social media w e-commerce. Trendy, które zdefiniują 2025 - Angelika Dąbek, Niebieski Lis PE34 #bliżejbiznesu
--------
1:11:44
Social Proof w praktyce. Jak KOI Cosmetics angażuje swoje klientki? - Renata i Martyna Kozłowskie, KOI Cosmetics PE33 #bliżejbiznesu
--------
55:43
Jak przeprowadzić skuteczny rebranding? Historia sukcesu Mefemi — Paweł Bogusz, Wiceprezes Mefemi PE32 #stacjainspiracja
W najnowszym odcinku Paweł Bogusz, wiceprezes Mefemi, opowie nam o tym, jak Mefemi radzi sobie z logistyką produkcji i sprzedaży, która musi uwzględniać kilkadziesiąt docelowych rozmiarów, a także o śmiałym przedsięwzięciu personalizacji biustonoszy. Oprócz tego dowiecie się kilku nieoczywistych rzeczy, które należy wziąć pod uwagę, gdy decydujemy się na rebranding oraz od czego najlepiej go zacząć. W tym odcinku:Omówimy wyzwania związane ze sprzedażą asortymentu premium.Przedstawimy, jak marka Mefemi przeprowadziła skuteczny rebranding.Podpowiemy, jak Mefemi buduje lojalność wśród swoich klientek.Zdradzimy, jak marka radzi sobie z logistyką produkcji i sprzedaży.Przybliżymy nowy projekt Mefemi – personalizację bielizny.
--------
57:04
Black Friday i co dalej? Zdobądź lojalnych klientów - Kinga Kachnik, Customer and Education Specialist w edrone PE31 #bliżejbiznesu
To już czwarty, ostatni odcinek z serii przygotowań do Black Friday z edrone. Dzisiaj kontynuujemy rozmowę z Kingą Kachnik, Customer and Education Specialist w edrone. W tym odcinku:Dowiesz się, jak skutecznie zmieniać jednorazowych klientów z Black Friday w lojalnych, powracających przez cały rok.Podpowiemy, jak prowadzić zróżnicowaną komunikację do nowych subskrybentów, jednorazowych klientów i stałej bazy, by zwiększyć zaangażowanie.Doradzimy, dlaczego segmentacja i odpowiednie dostosowanie komunikatów są kluczowe w utrzymaniu klientów po Black Friday.Przekonasz się, jak istotne jest personalizowanie doświadczeń zakupowych w oparciu o zaangażowanie klientów.Poznasz triki na zachowanie wysokiej jakości bazy kontaktów.Jeżeli jeszcze nie słuchaliście poprzednich odcinków z naszej serii Black Friday, to gorąco zachęcam do tego, by jeszcze to nadrobić.
Kierunek e-commerce to podcastowe rozmowy o sprzedaży online, podzielone na dwie serie tematyczne, łączące solidną dawkę motywacji i wiedzy. Stacja Inspiracja to fascynujące, autentyczne opowieści z życia i rozwoju sklepów online, a Bliżej Biznesu – spotkania z ekspertami i praktykami e-commerce, zarządzania oraz marketingu. Odkryj nowe perspektywy, poznaj sprawdzone strategie i kluczowe narzędzia, które pomogą Ci zwiększyć efektywność Twoich działań. Dołącz do nas i obierz dobry kierunek!