Dlaczego klienci odchodzą? O tym jak firmy usługowe psują swoją pracę #23 (2)
Dlaczego firmy mają takie trudności z wdrażaniem usług?Klient często dostaje efekt, który różni się od tego, co zostało obiecane na etapie sprzedaży.Dzisiaj o najczęstszych błędach popełnianych przez działy delivery oraz jak tego uniknąć? Zapraszam!
--------
15:01
USŁUGI vs OCZEKIWANIA KLIENTÓW I Dlaczego dochodzi do konfliktów? #22 (2)
Sprzedajesz usługi i masz problem z niezadowolonymi klientami? A może sam zlecasz coś firmie i nie wiesz, czego oczekiwać?W tym odcinku rozkładam na czynniki pierwsze największy problem w usługach – brak jasno określonych rezultatów. Jak skutecznie komunikować efekty swojej pracy, na co zwracać uwagę przy wyborze dostawcy usług i dlaczego określenie końcowego wyniku to klucz do uniknięcia konfliktów. Zapraszam!
--------
26:11
Dlaczego sprzedaż usług jest trudna i co jako handlowiec możesz z tym zrobić? #21 (2)
Sprzedaż usług znacznie się różni od sprzedaży produtków. Dlaczego? Produkt możesz fizycznie pokazać, usługę - już nie koniecznie. W tym odcinku dowiesz sie: ✔️ Z czego wynikają te różnice?✔️ Jak pokazać usługi?✔️ W jaki sposób dotrzeć do prawdziwego "bólu klienta"?✔️ Jak powinien wyglądać proces sprzedaży usług?✔️ Jak pomóc klientowi zrozumieć co kupuje?Pamiętaj! Klient musi w pełni zrozumieć koncepcję Twoich usług i jej sens wprowadzenia. Potrzebuje też informacji dlaczego akurat Twoją usługę ma wybrać i co oznacza "najlepsza usługa". Posłuchaj odcinka i zobacz jak skutecznie przeprowadzić klienta przez ten proces!
--------
13:54
Follow-up w sprzedaży – jak nie stracić szansy na zamknięcie dealu? #20 (2)
Follow-up to nie tylko przypomnienie o ofercie – to narzędzie, które może decydować o Twojej skuteczności w sprzedaży. Dobrze poprowadzony follow-up może nie tylko pomóc zamknąć transakcję, ale też dostarczyć cennych informacji, które pozwolą Ci rozwijać Twój sposób sprzedaży i udoskonalać ofertę.O czym mówimy w tym odcinku?✔️ Jak pisać follow-upy, które angażują, a nie irytują?✔️ Jakie błędy najczęściej popełniają handlowcy?✔️ Jak wykorzystać follow-up, by nie tylko sprzedać, ale też dowiedzieć się, co działa, a co warto poprawić? Pamiętaj! Follow-up to nie tylko droga do podpisania umowy, ale też szansa na rozwój – jeśli dobrze go wykorzystasz, możesz nie tylko zamknąć sprzedaż, ale też wyciągnąć kluczowe wnioski na przyszłość. Posłuchaj i zacznij robić follow-up, który faktycznie przynosi efekty!
--------
18:45
Czy prezentacja handlowa ma sens? #19 (2)
W tym odcinku podważam sens robienia prezentacji sprzedażowych… a przynajmniej w większości przypadków 😉 Najpierw dowiesz się, dlaczego prezentacje często bardziej przeszkadzają niż pomagają i jakich błędów unikać. Ale to nie koniec! Pochylimy się nad sytuacjami, w których prezentacja faktycznie ma wartość, a jest ich dokładnie trzy. A jak zrobić prezentację, która faktycznie działa? Tego też się dowiesz 🎯Posłuchaj i sprawdź, czy Twoje prezentacje pomagają Ci sprzedawać… czy tylko tracisz na nie czas?
Budowanie Skutecznych Zespołów to obowiązkowa pozycja każdego managera, dyrektora, właściciela firmy czy też zarządu. Znajdziesz to masę praktycznych wskazówek i narzędzi, które szlifowałam przez blisko 20 lat pracy jako właściciel, szef sprzedaży i konsultant. Ten podcast to kopalnia wiedzy na temat skalowania biznesów i zespołów, zarządzania oraz świadomego rozwijania Twojej firmy.