Powered by RND
PodcastyBiznesMarketer+ Podcast
Słuchaj Marketer+ Podcast w aplikacji
Słuchaj Marketer+ Podcast w aplikacji
(4 676)(250 137)
Zapisz stacje
Budzik
Sleep timer

Marketer+ Podcast

Podcast Marketer+ Podcast
Marketer+ Podcast
„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych ...
Więcej

Dostępne odcinki

5 z 8
  • Strategia w brandingu i marketingu – wskazówki (nie tylko) na 2025 r. | Wojtek Walczak
    W nowym odcinku „Marketer+ Podcast” rozmawiamy o tym, co naprawdę liczy się w procesach strategicznych w brandingu i marketingu, a także dlaczego kluczowa dla rozwoju marek jest ich dostępność fizyczna i mentalna. Wyjaśniamy, czym są strategia marki, marketingowa oraz komunikacyjna, a także w jaki sposób się uzupełniają. Wojtek Walczak z grupy Przestrzeń pokazuje także, jaką rolę pełni tożsamość marki oraz jak uprościć pracę nad strategią za pomocą narzędzia brand one pager. W tym odcinku nie brakuje także praktycznych wskazówek dla małych i średnich firm, które dysponują ograniczonym budżetem. Dowiesz się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję w procesach strategicznych, na które trendy warto zwrócić uwagę w 2025 r. i co koniecznie uwzględnić w planach marketingowych na najbliższe miesiące. Gość: Wojtek Walczak Dyrektor strategiczny grupy Przestrzeń (agencji digitalowej Polot, agencji mediowej Rozgłos oraz studia brandingowego Wyraz), w której odpowiada za projekty strategiczne oraz działania w obszarze new business. W branży marketingowej obecny od ponad 20 lat. W ostatnich latach jako chief strategy officer był związany z agencją Plej, gdzie współtworzył komunikację dla takich marek jak PLAY, Energizer, Heineken, Allegro, Health Labs Care, Atlantic i Radio 357. Wcześniej pracował m.in. jako strateg w PZL czy partner agencji strategicznej Melting Pot, gdzie zajmował się realizacją projektów m.in. dla marek Winiary, Electrolux, Aviva czy BZ WBK. Ukończył marketing i zarządzanie na SGH w Warszawie. Juror Effie, a także laureat Effie, Mixx Awards, Golden Arrow, Innovation, KTR i konkursu Kreatura. Od 2023 r. razem z Tomaszem Domańskim współprowadzi podcast „Kanał Strategiczny”, w którym porusza tematy związane z marketingiem, reklamą, markami i komunikacją. Z tego odcinka dowiesz się m.in.: czym są strategia marki, strategia marketingowa i strategia komunikacji oraz jakie zależności między nimi zachodzą, jakie działania składają się na proces budowania strategii marki, dlaczego kluczowe znaczenie dla rozwoju marek ma dostępność fizyczna i mentalna i co na ten temat twierdzi Byron Sharp, jaką rolę w strategii pełni tożsamość marki i jak ją zbudować, czym jest i jak w procesach strategicznych pomaga brand one pager, na jakie pytania powinny odpowiedzieć małe i średnie firmy, które nie mają jeszcze zbudowanej strategii, jak wykorzystać sztuczną inteligencję w procesach strategicznych, jakie kluczowe zjawiska i trendy w obszarze strategii będą dominować w 2025 r., w których kanałach komunikacji powinna być dziś obecna marka, aby dotrzeć do najmłodszych grup odbiorców, jak małe i średnie firmy mogą obecnie konkurować z dużymi graczami na rynku, dysponując ograniczonym budżetem, jak skutecznie wykorzystywać możliwości social mediów, co warto uwzględnić w budżetach marketingowych na 2025 r., jak mogą zmieniać się procesy strategiczne oraz marketingowe w najbliższych latach.
    --------  
    1:13:09
  • Jak stworzyć markę B2B, która przyciąga klientów? | Łukasz Kosuniak
    W nowym odcinku „Marketer+ Podcast” zagłębiamy się w temat budowania silnej marki B2B. Omówimy, jakie korzyści daje jej stworzenie i dlaczego warto spojrzeć na nią szerzej niż tylko przez pryzmat logo czy reputacji. Dowiesz się, jak istotnie marka wpływa na skuteczność sprzedaży w sektorze B2B oraz jak skutecznie zachęcić zarząd do inwestowania w rozwój brandu. Nasz gość podzieli się wskazówkami, jak przystąpić do pracy nad marką, od jakich metod i pytań rozpocząć, oraz jak uniknąć najczęstszych błędów. Z tego odcinka dowiesz się m.in.: czym jest marka w sektorze B2B i co odróżnia ją od marki B2C, dlaczego nie należy mylić marki np. z identyfikacją wizualną czy reputacją, w jaki sposób marka wpływa na skuteczność działań sprzedażowych w firmach B2B, jak przekonać zarząd organizacji do konieczności inwestowania w markę, jak rozpocząć proces budowania silnej marki B2B, jakie metody i frameworki ułatwiają pracę nad tworzeniem marki B2B, jakie są najczęściej popełniane błędy podczas budowania marki B2B oraz jak ich uniknąć, jakie zasoby i kompetencje są niezbędne, aby skutecznie budować markę B2B, jakie cechy marki mogą mieć szczególny wpływ na decyzje zakupowe klientów biznesowych, jakie metryki i wskaźniki przydają się do pomiaru siły marki B2B, w jaki sposób wzmacniać markę B2B poprzez działania edukacyjne i content marketing. Gość: Łukasz Kosuniak Konsultant, praktyk i wieloletni menedżer marketingu B2B (m.in. w firmach Samsung i Microsoft). Obecnie wspiera firmy w opracowaniu i realizacji skutecznej strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi digital marketingu (takich jak marketing automation, social selling, sales enablement). Jest autorem i współautorem książek: „Marketing automation krok po kroku”, „To jest social selling”, „Abc marketingu B2B”, „B2B Marketing Essential”, „B2B Marketing: A Guidebook for the Classroom to the Boardroom”, oraz kursów „Podstawy strategii marketingu B2B” i „#SocialSellingMaster”. Prowadzi bloga i podcast „Business Marketer” oraz zajęcia z marketingu na uczelniach i programach MBA.
    --------  
    54:32
  • Skuteczny marketing B2B – strategie, które zmieniają zasady gry | Agnieszka Haponik
    W tym odcinku „Marketer+ Podcast” odkrywamy tajniki skutecznego pozyskiwania klientów biznesowych i tworzenia strategii komunikacji w marketingu B2B. Agnieszka Haponik dzieli się wiedzą na temat tego, jak zbudować efektywny lejek marketingowy B2B, dopasować kanały komunikacji do jego etapów i uniknąć najczęstszych błędów popełnianych przez marketerów w tym obszarze. Porozmawiamy też o różnicach między marketingiem B2B a B2C, a także o tym, jak personalizować przekaz, aby skutecznie przyciągnąć klientów biznesowych. Dowiesz się również, jakie narzędzia i wskaźniki są kluczowe w kampaniach B2B oraz jak wykorzystywać sztuczną inteligencję, aby podnieść efektywność swoich działań. Z tego odcinka dowiesz się m.in.: jakie są główne różnice między marketingiem B2B a B2C oraz jak wpływają one na strategie marketingowe, jak zbudować lejek marketingowy B2B i dobrać kanały komunikacji do jego poszczególnych etapów, jakie narzędzia marketingowe sprawdzają się w kampaniach B2B, jak personalizować komunikację skierowaną do klientów biznesowych, jak wykorzystywać sztuczną inteligencję w pracy marketera B2B, jakie są kluczowe wskaźniki, które warto monitorować w kampaniach B2B, jakie są najlepsze praktyki w zarządzaniu leadami na różnych etapach lejka marketingowego, jakie są największe wyzwania w pracy nad kampaniami B2B, jakie są najczęstsze błędy popełniane w marketingu B2B oraz jak ich uniknąć, jakie są obecne trendy w marketingu B2B oraz jak może on zmieniać się w perspektywie najbliższych lat. Gościni: Agnieszka Haponik Marketing managerka w firmie Packeta Poland. Od kilkunastu lat związana z marketingiem B2B w agencjach interaktywnych oraz prywatnych przedsiębiorstwach. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii promocyjnych, które łączą cele marketingowe z handlowymi. W Packeta Poland odpowiedzialna za planowanie i realizację działań marketingowych firmy na rynkach komercyjnych B2B oraz za współpracę promocyjną z partnerami i klientami.
    --------  
    51:53
  • Sekrety social media marketingu. Co działa w 2024 roku? | Anna Ledwoń-Blacha
    W tym odcinku „Marketer+ Podcast” dowiesz się, jakie trendy dominują obecnie w social media marketingu i kiedy warto wykorzystywać media społecznościowe w działaniach marketingowych. Anna Ledwoń-Blacha wyjaśnia, które grupy odbiorców przeważają w różnych serwisach i jak najlepiej dostosować działania do charakterystyki popularnych platform. Poznasz też skuteczne formaty treści, narzędzia AI ułatwiające prace, oraz dowiesz się, jak z głową współpracować z influencerami czy pozyskiwać user generated content. Z tego odcinka dowiesz się m.in.: jakie trendy dominują obecnie w social media marketingu, w jakich przypadkach warto wykorzystywać media społecznościowe w działaniach marketingowych, jakie grupy odbiorców stanowią większość w poszczególnych serwisach społecznościowych, czym charakteryzują się najpopularniejsze serwisy społecznościowe i w jakich branżach są przydatne,  dlaczego Facebook wciąż jest skutecznym kanałem komunikacji marketingowej, a LinkedIn warto wykorzystywać nie tylko w sektorze B2B, jakie formaty treści sprawdzają się w poszczególnych serwisach społecznościowych, jak mądrze wykorzystywać sztuczną inteligencję w social media marketingu, które narzędzia AI są najbardziej pomocne w pracy marketera, jak z głową podchodzić do współpracy z influencerami i na co zwracać uwagę, jak pozyskiwać user generated content i tworzyć silne więzi z klientami. Gość: Anna Ledwoń-Blacha Co-founder & creative director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku brand manager na IMOK. Autorka książki „Strategiczne podejście do działania w social mediach”. Wcześniej product marketing manager w startupie Alloweat.  Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem, jego emocjami i psychologicznym podejściem do marketingu. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.  Trenerka – głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Na sali szkoleniowej – zarówno fizycznej, jak i wirtualnej – spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerką w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie prowadzi zajęcia w IAB Polska oraz IT media. Współautorka kilku kursów e-learningowych.
    --------  
    46:54
  • Jak stworzyć skuteczny budżet marketingowy? | Maja Wiśniewska-Hardek
    W nowym odcinku „Marketer+ Podcast” zgłębiamy temat planu i budżetu marketingowego, który może zadecydować o sukcesie działań marketingowych firmy. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak skutecznie zaplanować i zarządzać budżetem, nawet w przypadku ograniczonych środków, wysłuchaj rozmowy z Mają Wiśniewską-Hardek, head of marketing w firmie SMSAPI. Z tego odcinka dowiesz się m.in.: jakie są najważniejsze elementy, które powinien zawierać dobry budżet marketingowy, jakie metody warto zastosować przy ustalaniu budżetu,   jakie błędy najczęściej popełniają firmy przy planowaniu budżetów marketingowych oraz jak się ich wystrzegać, jakie są najważniejsze czynniki ryzyka, które należy wziąć pod uwagę podczas tworzenia budżetu marketingowego, jak zachować elastyczność budżetu w obliczu nieprzewidzianych zmian rynkowych,    w jaki sposób identyfikować priorytety dla różnych kanałów marketingowych, z jakich danych i wskaźników korzystać przy podejmowaniu decyzji budżetowych, jak prowadzić działania marketingowe przy ograniczonym budżecie, jakie są najlepsze sposoby na optymalizację budżetu w firmie, jak monitorować wydatkowanie budżetu marketingowego,   jakie umiejętności i kompetencje są kluczowe dla osób zajmujących się budżetem. Gość: Maja Wiśniewska-Hardek Head of marketing w SMSAPI – platformie do masowej wysyłki SMS-ów. Rozwija działania marketingowe marki w zakresie pozyskiwania klientów z kanału digitalowego oraz relacje z odbiorcami za pomocą działań content-marketingowych. Realizuje również strategię PR-ową serwisu.
    --------  
    50:00

Więcej Biznes podcastów

O Marketer+ Podcast

Strona internetowa podcastu

Słuchaj Marketer+ Podcast, Rozmowy o biznesie i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Radio
Media spoecznościowe
v6.29.0 | © 2007-2024 radio.de GmbH
Generated: 11/29/2024 - 2:22:36 PM