Powered by RND
PodcastyBiznesMarketer+ Podcast

Marketer+ Podcast

Marketer+ Podcast
Marketer+ Podcast
Najnowszy odcinek

Dostępne odcinki

5 z 19
  • Psychologia, która sprzedaje. Jak konsumenci podejmują decyzje zakupowe? | Izabela Zalewska
    Dlaczego klienci wybierają konkretne marki, co naprawdę stoi za decyzjami zakupowymi i jak marketerzy mogą skutecznie – ale też odpowiedzialnie – wpływać na wybory konsumentów? W najnowszym odcinku „Marketer+ Podcast” Izabela Zalewska dzieli się praktycznym spojrzeniem na zastosowanie psychologii społecznej w marketingu. Rozmawiamy m.in. o tym, jak marki mogą lepiej zrozumieć potrzeby swoich odbiorców, jak działają efekt czystej ekspozycji czy społeczny dowód słuszności, oraz dlaczego czasem to nie rozsądek, a emocje i pragnienia kierują wyborami zakupowymi. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak łączyć wiedzę psychologiczną z etyką w budowaniu autentycznej komunikacji – ten odcinek jest dla Ciebie.Gościni: Izabela ZalewskaDyrektor marketingu Grupy Żagiel, w której wraz z zespołem jest odpowiedzialna za projekty dla marek z różnych branż. Pasjonuje się implementacją wiedzy z psychologii społecznej do tworzenia strategii marek. Współautorka książki wydanej z Brianem Tracym „Potęga samodoskonalenia”. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Marketingowego SMB. Wykładowczyni Politechniki Lubelskiej i prelegentka licznych konferencji, w tym TEDx Salon.Z tego odcinka dowiesz się m.in.: jak wykorzystywać wiedzę z zakresu psychologii społecznej w działaniach marketingowych,dlaczego racjonalność wyborów zakupowych konsumentów to mit,na czym polega efekt czystej ekspozycji w kontekście brandingu,jakie zastosowanie w działaniach marketingowych ma reguła konsekwencji,czym jest społeczny dowód słuszności i jak wykorzystują go marki,czym jest torowanie jako technika perswazji w marketingu,na czym polega paradoks Veblena i dlaczego wysoka cena może czasem napędzać popyt,jak w praktyce marki wykorzystują wiedzę z obszaru psychologii społecznej w swoich działaniach strategicznych i komunikacyjnych,jak w sposób etyczny i społecznie zaangażowany stosować wiedzę psychologiczną w marketingu,jak zbudować komunikację marki, która będzie autentycznie rezonować z tożsamością odbiorcy,dlaczego efekt JOMO coraz częściej wypiera FOMO i jak wykorzystać ten zwrot w podejściu marek do konsumentów,jakie są szanse i zagrożenia związane z hiperpersonalizacją komunikacji marketingowej,skąd zdobywać wiedzę na temat psychologii społecznej oraz zmian w trendach społecznych i zachowaniach konsumenckich.
    --------  
    42:24
  • Marketing lojalnościowy w praktyce. Jak krok po kroku zbudować skuteczny program? | Bartosz Pilch
    W tym odcinku „Marketer+ Podcast” przyglądamy się tematowi, który zyskuje coraz większe znaczenie w strategiach marketingowych firm – lojalności klientów. Jeśli zastanawiasz się, jak stworzyć skuteczny program lojalnościowy, ten podcast jest dla Ciebie. Bartosz Pilch dzieli się praktyczną wiedzą i doświadczeniem – od planowania i wdrażania, po mierzenie skuteczności działań lojalnościowych. Dowiesz się, jakich błędów unikać, co naprawdę działa i jakie technologie mogą wspierać budowanie trwałych relacji z klientami.Gość: Bartosz PilchGroup director of omnichannel w firmie SIG, gdzie odpowiada za rozwój wielokanałowej strategii w Polsce i na rynku międzynarodowym. Wcześniej zarządzał działaniami marketingowymi w takich firmach jak Ahold, GK, Redan czy Navo. Wielokrotny prelegent na konferencjach związanych ze sprzedażą internetową, marketingiem i digitalizacją. Zdobywca tytułu Dyrektora e-Commerce Roku 2022 w konkursie Izby Gospodarki Elektronicznej. W 2020 r. z sukcesem uruchomił program lojalnościowy SIGup.Z tego odcinka dowiesz się m.in.:dlaczego warto inwestować w marketing lojalnościowy,czym jest program lojalnościowy w strategii firmy i jak określić jego cele,jakie elementy powinien zawierać nowoczesny program lojalnościowy, aby przyciągnąć i utrzymać klientów,z jakich etapów składa się proces budowania programu lojalnościowego, jakie znaczenie ma zaangażowanie zespołu firmy podczas wdrażania, zarządzania i rozwijania programu lojalnościowego,jakie nagrody sprawdzają się w programach lojalnościowych,jakie najczęstsze błędy popełniają firmy przy projektowaniu programów lojalnościowych oraz jak ich unikać, jaką rolę w działaniach lojalnościowych odgrywają technologie takie jak sztuczna inteligencja i jak z nich mądrze korzystać,w jaki sposób personalizacja wpływa na skuteczność działań lojalnościowych,jakie wskaźniki są kluczowe do oceny skuteczności programu lojalnościowego,jak powstał i na czym polega program lojalnościowy SIGup,jakie działania marketingowe wspierają lojalność klientów poza klasycznymi programami punktowymi.
    --------  
    50:29
  • Prosty język w marketingu i biznesie. Jak upraszczać komunikację i budować zaufanie? | Magdalena Wójcik
    W tym odcinku Magdalena Wójcik, ekspertka od prostego języka, dzieli się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi upraszczania treści, unikania najczęstszych błędów i pisania tak, aby skutecznie docierać do odbiorców. Dowiesz się, dlaczego prosty język sprawdza się w różnych branżach, jak może wspierać działania marketingowe oraz jakie narzędzia pomogą Ci pisać lepiej i efektywniej. Jeśli chcesz, aby Twoja komunikacja była bardziej zrozumiała i skuteczna, ten odcinek jest dla Ciebie.Gościni: Magdalena Wójcik Projektantka treści w agencji strategiczno-kreatywnej Kava. Od 2019 r. zajmuje się prostym językiem. Zaczynała w ING Banku Śląskim, gdzie upraszczała komunikację. Obecnie uczy prostego języka ludzi i sztuczną inteligencję. Prowadzi szkolenia i tworzy strategie komunikacji dla marek z różnych branż (m.in. OZE i IT). Posiadaczka certyfikatu DIMAQ Professional, autorka e-booka o prostym języku.Z tego odcinka dowiesz się m.in.:co to jest prosty język i jakie są jego kluczowe zasady,jakie są grupy docelowe prostego języka, dla kogo warto upraszczać teksty,jakie firmy i branże w Polsce wdrażają prosty język i dlaczego,jak prosty język wpływa na skuteczność komunikacji marketingowej,jak prosty język buduje wizerunek marki i relacje z klientami,czy prosty język pasuje do marek premium,jak uprościć komunikację na stronach internetowych, landing page’ach i w e-commerce,czy prosty język sprawdza się w copywritingu,jak prosty język wpływa na pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach,jak pisać proste i skuteczne mejle do klientów i współpracowników,jakie błędy w komunikacji marketingowej są najczęściej popełniane,jakie aplikacje i narzędzia mogą pomóc marketerom pisać prościej i efektywniej,jak samodzielnie rozwijać swoje kompetencje komunikacyjne.
    --------  
    1:04:04
  • Firma usługowa w wyszukiwarce. Jak zadbać o SEO i zdobywać więcej klientów? | Krzysztof Świder
    Jak wyróżnić firmę usługową w sieci i przyciągnąć klientów? W tym odcinku „Marketer+ Podcast” Krzysztof Świder dzieli się sprawdzonymi metodami na zwiększenie widoczności w wyszukiwarkach. Dowiesz się, które elementy strategii SEO mają największe znaczenie, jakie treści generują najlepsze rezultaty oraz jak skutecznie zarządzać opiniami klientów. Nie zabraknie także wskazówek dotyczących optymalizacji strony pod kątem konwersji oraz roli AI w nowoczesnym marketingu internetowym. Przy okazji poznasz kulisy rebrandingu agencji Studio Lokomotywa i wnioski, które mogą z tego procesu wynieść inne firmy.Gość: Krzysztof ŚwiderZałożyciel i CEO agencji Studio Lokomotywa, która powstała w 2012 roku. Jako doświadczony specjalista SEO od lat wspiera firmy w zwiększaniu widoczności w internecie, optymalizując strony pod kątem algorytmów wyszukiwarek i potrzeb użytkowników. Jego ekspertyza obejmuje m.in. audyty SEO, strategię SEO oraz SEO lokalne. Specjalizuje się w pozycjonowaniu firm usługowych, dzięki czemu pomaga małym i średnim przedsiębiorcom budować silną pozycję w wynikach wyszukiwania oraz docierać do nowych klientów.Z tego odcinka dowiesz się m.in.: w czym specjalizuje się agencja Studio Lokomotywa i dlaczego w ostatnim czasie przeszła rebranding, jak w praktyce przebiegał proces rebrandingu oraz jakie możliwości z nim się wiążą, jakie są największe wyzwania w obszarze SEO firm usługowych, jakie elementy strategii SEO są najistotniejsze dla firm usługowych, jakie typy treści najlepiej sprawdzają się w pozycjonowaniu firm usługowych, czym jest link building i jak budować wartościowy profil linków dla firm usługowych, na czym polega pozycjonowanie lokalne, jaką rolę spełnia wizytówka firmy w Google’u oraz co powinna zawierać, jak skutecznie pozyskiwać pozytywne opinie od klientów oraz jak radzić sobie z negatywnymi recenzjami, jak optymalizować stronę firmową, aby nie tylko zwiększać ruch, ale także konwersję, które aspekty działania witryny są kluczowe do poprawy doświadczenia użytkownika, jak sztuczna inteligencja wpływa na pracę marketerów w obszarze SEO.
    --------  
    56:20
  • Kamera, akcja, efekt, czyli przepis na skuteczną kampanię wideo | Julian Pęksa
    Wideo to dziś jedno z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych. Ale jak tworzyć treści, które rzeczywiście angażują odbiorców i zapadają w pamięć? W najnowszym odcinku „Marketer+ Podcast” swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami na temat skutecznych kampanii wideo dzieli się Julian Pęksa, reżyser filmów reklamowych. Dowiesz się, jak zmienił się wideomarketing na przestrzeni lat, jakie formaty sprawdzają się najlepiej na różnych platformach i dlaczego emocje, autentyczność i kreatywność odgrywają ogromną rolę. Czy istnieje uniwersalny „przepis” na dobrą reklamę? Jak AI może wspierać proces tworzenia treści wideo? Jeśli chcesz znaleźć sposób, aby wyróżnić się w świecie zalewanym filmami i skutecznie docierać do odbiorców, ta rozmowa jest dla Ciebie.Gość: Julian PęksaZałożyciel i dyrektor kreatywny Chromatique Creative Agency, który łączy artystyczną wrażliwość z nowoczesnym podejściem do marketingu. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży kreatywnej.Karierę rozpoczynał w teatrach alternatywnych, takich jak Teatr Strefa Ciszy z Poznania, realizując projekty performatywne i działania w przestrzeni miejskiej. Następnie zdobywał doświadczenie w produkcji wideo jako operator kamery, producent i dyrektor produkcji.W 2010 r. założył Chromatique Creative Agency, która współpracuje z takimi markami jak Johnson & Johnson, Bols, Bridgestone, Żubrówka czy Volkswagen. Jako reżyser realizował liczne spoty reklamowe i teledyski. Pod jego kierownictwem agencja zdobyła prestiżowe nagrody branżowe za kreatywność i efektywność. Specjalizuje się w wykorzystaniu innowacyjnych technologii i storytellingu w wideomarketingu.Z tego odcinka dowiesz się m.in.:jak na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat zmieniał się wideomarketing,dlaczego wideo stało się kluczowym narzędziem marketingowym i jakie korzyści oferuje,czy istnieje uniwersalny „przepis” na udaną reklamę wideo,jakie są częste pułapki i błędy w marketingu wideo oraz jak ich unikać,jak pod kątem formatów dostosowywać kampanie do specyfiki kanałów dystrybucji,czy krótkie filmy są kluczem do sukcesu, czy dłuższe treści również mają swoje miejsce,jakie czynniki wpływają na zapamiętywalność reklam wideo,jak radzić sobie z przeładowaniem informacjami i krótką uwagą widzów,jaką rolę odgrywają szczerość i autentyczność we współczesnym wideomarketingu,gdzie leży granica między kreatywnością a kontrowersją w reklamie,jak AI wspiera wideomarketing oraz jakie zagrożenia stwarza,którymi kampaniami wideo warto się zainspirować.
    --------  
    1:04:04

Więcej Biznes podcastów

O Marketer+ Podcast

„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych działań marketingowych, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami. Każdy odcinek dotyczy innego aspektu marketingu. Jeśli chcesz być na bieżąco z trendami, poznawać nowe narzędzia, rozwijać swoje umiejętności i zdobywać inspiracje do efektywniejszej pracy, ten podcast jest dla Ciebie. Zgłębiaj kluczowe aspekty marketingu i skutecznie przekształcaj teorię w praktykę.
Strona internetowa podcastu

Słuchaj Marketer+ Podcast, Podcast Forbes i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Media spoecznościowe
v7.15.0 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 4/16/2025 - 9:09:11 AM