Powered by RND
PodcastyBiznesMarketer+ Podcast
Słuchaj Marketer+ Podcast w aplikacji
Słuchaj Marketer+ Podcast w aplikacji
(4 676)(250 137)
Zapisz stacje
Budzik
Sleep timer

Marketer+ Podcast

Podcast Marketer+ Podcast
Marketer+ Podcast
„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych ...

Dostępne odcinki

5 z 16
  • Firma usługowa w wyszukiwarce. Jak zadbać o SEO i zdobywać więcej klientów? | Krzysztof Świder
    Jak wyróżnić firmę usługową w sieci i przyciągnąć klientów? W tym odcinku „Marketer+ Podcast” Krzysztof Świder dzieli się sprawdzonymi metodami na zwiększenie widoczności w wyszukiwarkach. Dowiesz się, które elementy strategii SEO mają największe znaczenie, jakie treści generują najlepsze rezultaty oraz jak skutecznie zarządzać opiniami klientów. Nie zabraknie także wskazówek dotyczących optymalizacji strony pod kątem konwersji oraz roli AI w nowoczesnym marketingu internetowym. Przy okazji poznasz kulisy rebrandingu agencji Studio Lokomotywa i wnioski, które mogą z tego procesu wynieść inne firmy.Gość: Krzysztof ŚwiderZałożyciel i CEO agencji Studio Lokomotywa, która powstała w 2012 roku. Jako doświadczony specjalista SEO od lat wspiera firmy w zwiększaniu widoczności w internecie, optymalizując strony pod kątem algorytmów wyszukiwarek i potrzeb użytkowników. Jego ekspertyza obejmuje m.in. audyty SEO, strategię SEO oraz SEO lokalne. Specjalizuje się w pozycjonowaniu firm usługowych, dzięki czemu pomaga małym i średnim przedsiębiorcom budować silną pozycję w wynikach wyszukiwania oraz docierać do nowych klientów.Z tego odcinka dowiesz się m.in.: w czym specjalizuje się agencja Studio Lokomotywa i dlaczego w ostatnim czasie przeszła rebranding, jak w praktyce przebiegał proces rebrandingu oraz jakie możliwości z nim się wiążą, jakie są największe wyzwania w obszarze SEO firm usługowych, jakie elementy strategii SEO są najistotniejsze dla firm usługowych, jakie typy treści najlepiej sprawdzają się w pozycjonowaniu firm usługowych, czym jest link building i jak budować wartościowy profil linków dla firm usługowych, na czym polega pozycjonowanie lokalne, jaką rolę spełnia wizytówka firmy w Google’u oraz co powinna zawierać, jak skutecznie pozyskiwać pozytywne opinie od klientów oraz jak radzić sobie z negatywnymi recenzjami, jak optymalizować stronę firmową, aby nie tylko zwiększać ruch, ale także konwersję, które aspekty działania witryny są kluczowe do poprawy doświadczenia użytkownika, jak sztuczna inteligencja wpływa na pracę marketerów w obszarze SEO.
    --------  
    56:20
  • Kamera, akcja, efekt, czyli przepis na skuteczną kampanię wideo | Julian Pęksa
    Wideo to dziś jedno z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych. Ale jak tworzyć treści, które rzeczywiście angażują odbiorców i zapadają w pamięć? W najnowszym odcinku „Marketer+ Podcast” swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami na temat skutecznych kampanii wideo dzieli się Julian Pęksa, reżyser filmów reklamowych. Dowiesz się, jak zmienił się wideomarketing na przestrzeni lat, jakie formaty sprawdzają się najlepiej na różnych platformach i dlaczego emocje, autentyczność i kreatywność odgrywają ogromną rolę. Czy istnieje uniwersalny „przepis” na dobrą reklamę? Jak AI może wspierać proces tworzenia treści wideo? Jeśli chcesz znaleźć sposób, aby wyróżnić się w świecie zalewanym filmami i skutecznie docierać do odbiorców, ta rozmowa jest dla Ciebie.Gość: Julian PęksaZałożyciel i dyrektor kreatywny Chromatique Creative Agency, który łączy artystyczną wrażliwość z nowoczesnym podejściem do marketingu. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży kreatywnej.Karierę rozpoczynał w teatrach alternatywnych, takich jak Teatr Strefa Ciszy z Poznania, realizując projekty performatywne i działania w przestrzeni miejskiej. Następnie zdobywał doświadczenie w produkcji wideo jako operator kamery, producent i dyrektor produkcji.W 2010 r. założył Chromatique Creative Agency, która współpracuje z takimi markami jak Johnson & Johnson, Bols, Bridgestone, Żubrówka czy Volkswagen. Jako reżyser realizował liczne spoty reklamowe i teledyski. Pod jego kierownictwem agencja zdobyła prestiżowe nagrody branżowe za kreatywność i efektywność. Specjalizuje się w wykorzystaniu innowacyjnych technologii i storytellingu w wideomarketingu.Z tego odcinka dowiesz się m.in.:jak na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat zmieniał się wideomarketing,dlaczego wideo stało się kluczowym narzędziem marketingowym i jakie korzyści oferuje,czy istnieje uniwersalny „przepis” na udaną reklamę wideo,jakie są częste pułapki i błędy w marketingu wideo oraz jak ich unikać,jak pod kątem formatów dostosowywać kampanie do specyfiki kanałów dystrybucji,czy krótkie filmy są kluczem do sukcesu, czy dłuższe treści również mają swoje miejsce,jakie czynniki wpływają na zapamiętywalność reklam wideo,jak radzić sobie z przeładowaniem informacjami i krótką uwagą widzów,jaką rolę odgrywają szczerość i autentyczność we współczesnym wideomarketingu,gdzie leży granica między kreatywnością a kontrowersją w reklamie,jak AI wspiera wideomarketing oraz jakie zagrożenia stwarza,którymi kampaniami wideo warto się zainspirować.
    --------  
    1:04:04
  • Sztuka świadomego brandingu. Historia i kulisy sukcesu firmy Admind | Mateusz Zabierowski
    Branding to znacznie więcej niż logo czy identyfikacja wizualna – to strategiczne narzędzie, które może kształtować przyszłość firm, wpływać na społeczeństwo i środowisko. W tym odcinku „Marketer+ Podcast” rozmawiamy z Mateuszem Zabierowskim o conscious brandingu, czyli świadomym podejściu do budowania marek, jakie stosuje agencja Admind. Dowiesz się, jak branding pomaga firmom redefiniować swoją tożsamość w dobie zmian, jaką rolę odgrywają dziś designerzy i strategowie oraz jakie kroki mogą podjąć organizacje, aby wykorzystać branding jako narzędzie realnej transformacji. Jeśli chcesz zrozumieć, jak budować odpowiedzialne firmy, które nie tylko komunikują wartości, ale realnie wpływają na rzeczywistość, ten odcinek jest dla Ciebie. Gość: Mateusz Zabierowski CEO i współzałożyciel Admind – największej agencji brandingowej w Europie Środkowej. Studiował w Oksfordzie, Bolonii, Londynie i na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ma praktyczne doświadczenie w zarządzaniu, strategii i innowacjach. Agencja Admind pod jego kierownictwem współpracuje z globalnymi markami na licznych rynkach i zdobywa międzynarodowe nagrody branżowe, jak Transform Awards czy Red Dot Awards. Aktywnie i konsekwentnie angażuje Admind w inicjatywy społeczne oraz zgodne z duchem zrównoważonego rozwoju, czego dowodem jest certyfikat B Corp. Z tego odcinka dowiesz się m.in.: jak powstała i rozwijała się agencja brandingowa Admind, która zajmuje się transformacją globalnych marek w zakresie brandingu, czym branding różni się od identyfikacji wizualnej i dlaczego jest to złożony proces strategiczny, na czym polega conscious branding i jakie wartości przyświecają Admind przy wyborze projektów i klientów, w jaki sposób projektowanie – od ekologicznych materiałów po cyfrowe rozwiązania – wpływa na biznes i środowisko, jak zmienia się rola designerów i strategów w kontekście zrównoważonego rozwoju, jakie kompetencje są dziś kluczowe dla projektantów i strategów, którzy chcą wspierać odpowiedzialny rozwój firm, jak branding może pomóc w redefiniowaniu tożsamości firm, które przechodzą na bardziej zrównoważone modele biznesowe, jakie pierwsze kroki mogą podjąć marki, które chcą wykorzystać branding jako narzędzie zmiany, jak branding będzie ewoluował i jakie nowe kierunki mogą wspierać świadome podejście do biznesu.
    --------  
    53:25
  • Skuteczny marketing na LinkedInie w 2025 roku – wyzwania, trendy, rozwiązania | Adrian Gamoń
    LinkedIn to potężne narzędzie do budowania marki osobistej i firmowej, które oferuje wiele korzyści marketerom i przedsiębiorcom. W tym odcinku „Marketer+ Podcast” omawiamy najważniejsze wnioski z nowego raportu Adriana Gamonia na temat stanu LinkedIna w Polsce i na świecie w 2025 roku. Strateg marki dzieli się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi skutecznej komunikacji na LinkedInie, zwiększania organicznych zasięgów oraz tworzenia angażujących treści. Słuchacze dowiedzą się, jakie formaty najlepiej sprawdzają się na tej platformie, jak marketerzy i firmy mogą wykorzystać LinkedIn do realizacji swoich celów, a także jak unikać najczęstszych błędów w zarządzaniu profilami. Gość: Adrian Gamoń Strateg komunikacji marki i ekspert LinkedIna z 15-letnim doświadczeniem w transformacji marek osobistych i biznesowych. Twórca metody 16 ścieżek rozwoju marki osobistej oraz opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych z zakresu social mediów i content marketingu na AGH w Krakowie. Specjalizuje się w pomaganiu firmom, instytucjom i profesjonalistom w odkrywaniu ich unikatowej opowieści oraz budowaniu z jej pomocą trwałych relacji biznesowych. Współautor „Biblii e-biznesu 3.0”, e-booka „Sukces na LinkedIn z AI” oraz wydawca corocznego raportu „LinkedIn w Polsce i na świecie”. Z tego odcinka dowiesz się m.in.:  jakie najważniejsze wnioski dla marketerów i firm wynikają z raportu „LinkedIn w Polsce i na świecie w 2025 roku”, w jakich celach marketerzy mogą wykorzystywać obecność na LinkedInie, jakie trendy w komunikacji marketingowej na tej platformie będą dominujące w 2025 r., na czym polega humanizacja komunikacji na LinkedInie, jak skutecznie budować ekspercką markę osobistą w tym serwisie, czym jest metoda 16 ścieżek rozwoju marki osobistej i jak dobrać dla siebie indywidualny kierunek, jakie są najważniejsze czynniki wpływające na organiczny zasięg treści na LinkedInie, jakie formaty treści obecnie najlepiej sprawdzają na LinkedInie, jak dzięki storytellingowi trafiać do większej liczby odbiorców, jakie strategie reklamowe są najbardziej efektywne dla firm i jak unikać przepalania budżetów reklamowych na LinkedInie, w jaki sposób marki mogą realizować swoje cele za pomocą LinkedIna, jak firmy mogą efektywnie zachęcać pracowników do budowania profesjonalnych profili i angażowania się w treści firmowe, jakie są najczęstsze błędy popełniane przez marki w prowadzeniu stron na LinkedInie oraz jak ich unikać.
    --------  
    1:03:40
  • AI w reklamie – twórcza rewolucja czy ryzyko utraty autentyczności? | dr Dominika Kaczorowska-Spychalska
    W nowym odcinku „Marketer+ Podcast” omawiamy wyniki badań dr Dominiki Kaczorowskiej-Spychalskiej na temat wykorzystania systemów i narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji w reklamie. Rozmawiamy o tym, czy AI zachęca konsumentów do zakupu i czy potrafią oni odróżnić materiały wytworzone z użyciem nowoczesnych technologii. Przyglądamy się też obawom związanym z wykorzystywaniem sztucznej inteligencji w komunikacji marketingowej i sposobom, w jakie marketerzy mogą je niwelować. Zastanawiamy się nad znaczeniem etyki i transparentności, aby marki nie straciły swojej wiarygodności, a jednocześnie mogły w pełni wykorzystać potencjał nowych rozwiązań technologicznych. Gościni: Dominika Kaczorowska-Spychalska Doktor nauk ekonomicznych, profesor UŁ. Dyrektorka Centrum Inteligentnych Technologii Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, członkini Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji przy Ministerstwie Cyfryzacji. Racjonalna pasjonatka sztucznej inteligencji, zajmująca się badaniami nad wpływem tej technologii na zachowania człowieka, zwłaszcza konsumenta, oraz zakresem i charakterem interakcji między nimi. Z tego odcinka dowiesz się m.in.: czy wykorzystanie systemów i narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji przy kreacji materiałów reklamowych może zachęcać konsumentów do zakupu, czy konsumenci potrafią odróżniać materiały reklamowe wytworzone przez AI, jakie są kluczowe obawy konsumentów związane z wykorzystaniem AI w reklamie i jak marketerzy mogą je niwelować, jakie są oczekiwania konsumentów wobec etycznego zastosowania AI w reklamie, jak rozwój generatywnego AI może zmieniać role zawodowe w branży kreatywnej, czy sztuczna inteligencja to faktycznie początek twórczej rewolucji w marketingu, w jaki sposób marki powinny wprowadzać AI w reklamie, aby nie stracić swojej tożsamości i wiarygodności, jakie działania mogą podjąć marketerzy, aby wykorzystać potencjał AI w sposób odpowiedzialny i etyczny, jakie wyzwania wiążą się z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w komunikacji marketingowej i jak im sprostać.
    --------  
    58:42

Więcej Biznes podcastów

O Marketer+ Podcast

„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych działań marketingowych, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami. Każdy odcinek dotyczy innego aspektu marketingu. Jeśli chcesz być na bieżąco z trendami, poznawać nowe narzędzia, rozwijać swoje umiejętności i zdobywać inspiracje do efektywniejszej pracy, ten podcast jest dla Ciebie. Zgłębiaj kluczowe aspekty marketingu i skutecznie przekształcaj teorię w praktykę.
Strona internetowa podcastu

Słuchaj Marketer+ Podcast, Ekonomicznie i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Media spoecznościowe
v7.10.0 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 3/11/2025 - 7:37:04 PM