Istnieje powszechne przekonanie, że w biznesie chodzi o zarabianie pieniędzy. Że aby zarobić, trzeba się narobić i że frustracja jest wpisana w prowadzenie firm...
Czas porozmawiać o wyzwaniach związanych ze spektrum autyzmu w biznesie. Meltdown, shutdown, trudności w relacjach społecznych, problemy z delegowaniem – to tylko niektóre z rzeczy, których warto być świadomym, jeśli jesteśmy właścicielami mózgu o takim okablowaniu.W tym odcinku dzielimy się też konkretnymi strategiami, które pomagają zarządzać energią, chronić układ nerwowy, pracować w zgodzie ze sobą i nie pisać jednego maila przez cztery godziny. Spektrum może być zasobem – ale najpierw warto uznać jego ograniczenia.–Doświadczonym właścicielom firm, którzy chcą od biznesu czegoś więcej niż zarabiania pieniędzy, pomagamy budować i rozwijać emocjonalnie angażujące marki. Jeśli czujesz, że możemy wspólnie zrobić coś dobrego lub masz jakiś biznesowy problem do rozwiązania – skontaktuj się z nami na https://www.woopa.pl/Po więcej treści o:🚀 tworzeniu angażującej marki z misją🧠 strategii marki, rozwoju EQ, leadershipie🔬 psychologii i neurobiologii emocji w biznesiezapraszamy na Instagram: https://www.instagram.com/woopa.pl/
--------
43:23
Jak spektrum autyzmu pomaga przedsiębiorcom?
Co jeśli Twój sposób myślenia – który przez lata wydawał się „dziwny” i godny co najwyżej zamaskowania – to Twoja największa przewaga w biznesie? Hiperłączność, zauważanie wzorców czy żelazna konsekwencja to tylko niektóre z cech autystyków, które świetnie sprawdzą się w prowadzeniu firmy czy byciu liderem. Posłuchaj, na co jeszcze warto spojrzeć przychylnym okiem.Z odcinka dowiesz się też, czemu warto zaufać wiedzy autystyka oraz dlaczego nie musisz mieć papierka, żeby się identyfikować jako osoba w spektrum. A w identyfikacji tej pomoże Ci końcowy żart Bartka 😏–Doświadczonym właścicielom firm, którzy chcą od biznesu czegoś więcej niż zarabiania pieniędzy, pomagamy budować i rozwijać emocjonalnie angażujące marki. Jeśli czujesz, że możemy wspólnie zrobić coś dobrego lub masz jakiś biznesowy problem do rozwiązania – skontaktuj się z nami na https://www.woopa.pl/Po więcej treści o:🚀 tworzeniu angażującej marki z misją🧠 strategii marki, rozwoju EQ, leadershipie🔬 psychologii i neurobiologii emocji w biznesiezapraszamy na Instagram: https://www.instagram.com/woopa.pl/
--------
41:14
Dlaczego opłaca się mieć różnorodny zespół?
Jeśli chcesz, żeby Twój zespół podejmował lepsze decyzje i nie wpadł w pułapkę samozarąbistości – postaw na jego różnorodność. To biznesowa przewaga! Bywa trudniejsza w zarządzaniu, ale za to jest odporna na kryzysy.W tym odcinku posłuchasz o tym, jak przez jednolite grupowe myślenie Kodak zignorował własny wynalazek, a Nokia zlekceważyła smartfony. Dowiesz się, co zrobić, żeby zespół naprawdę korzystał z wielu perspektyw, zamiast tylko dobrze się dogadywać – i jaką rolę mają w tym osoby z ADHD i w spektrum autyzmu. –Doświadczonym właścicielom firm, którzy chcą od biznesu czegoś więcej niż zarabiania pieniędzy, pomagamy budować i rozwijać emocjonalnie angażujące marki. Jeśli czujesz, że możemy wspólnie zrobić coś dobrego lub masz jakiś biznesowy problem do rozwiązania – skontaktuj się z nami na https://www.woopa.pl/Po więcej treści o:🚀 tworzeniu angażującej marki z misją🧠 strategii marki, rozwoju EQ, leadershipie🔬 psychologii i neurobiologii emocji w biznesiezapraszamy na Instagram: https://www.instagram.com/woopa.pl/
--------
37:57
Marka osobista przedsiębiorcy
Zbudowanie marki osobistej to nie tylko zrobienie ładnego logo i publikacja kilku postów w social mediach. To proces, który zaczyna się od jasnego komunikatu do świata – kim jesteś, co robisz i dlaczego ktoś miałby za to zapłacić.W tym odcinku podcastu usłyszysz o sześciu filarach skutecznej marki osobistej przedsiębiorcy. Dowiesz się, jak publikować, żeby budować autorytet, co zrobić, żeby odbiorcy faktycznie zapamiętali, „od czego jesteś” – i jak zadbać o ofertę, która działa trochę jak Wieża Eiffla: przyciąga, ale zarabia na tym, co wokół niej.A jeśli też masz uczulenie na zwrot „kreowanie wizerunku”, koniecznie posłuchaj do końca :)–Doświadczonym właścicielom firm, którzy chcą od biznesu czegoś więcej niż zarabiania pieniędzy, pomagamy budować i rozwijać emocjonalnie angażujące marki. Jeśli czujesz, że możemy wspólnie zrobić coś dobrego lub masz jakiś biznesowy problem do rozwiązania – skontaktuj się z nami na https://www.woopa.pl/Po więcej treści o:🚀 tworzeniu angażującej marki z misją🧠 strategii marki, rozwoju EQ, leadershipie🔬 psychologii i neurobiologii emocji w biznesiezapraszamy na Instagram: https://www.instagram.com/woopa.pl/
--------
29:30
Jak robić reklamy, które działają?
Zanim zaczniemy ustawiać reklamy – bądź komuś to zlecimy – trzeba najpierw dobrze przygotować grunt. Czyli poznać potrzeby klienta, jego pragnienia, zbudować zaufanie, wywołać poczucie pilności.W tym odcinku podcastu dowiesz się też, jak zaprojektować lejek sprzedażowy, jakie zmienne wziąć pod uwagę, żeby Twoje działania były skuteczne. I dlaczego reklamy to po prostu poligon doświadczalny.–Doświadczonym właścicielom firm, którzy chcą od biznesu czegoś więcej niż zarabiania pieniędzy, pomagamy budować i rozwijać emocjonalnie angażujące marki. Jeśli czujesz, że możemy wspólnie zrobić coś dobrego lub masz jakiś biznesowy problem do rozwiązania – skontaktuj się z nami na https://www.woopa.pl/Po więcej treści o:🚀 tworzeniu angażującej marki z misją🧠 strategii marki, rozwoju EQ, leadershipie🔬 psychologii i neurobiologii emocji w biznesiezapraszamy na Instagram: https://www.instagram.com/woopa.pl/
Istnieje powszechne przekonanie, że w biznesie chodzi o zarabianie pieniędzy. Że aby zarobić, trzeba się narobić i że frustracja jest wpisana w prowadzenie firmy. A co, jeśli nie?
To podcast, który pokazuje inną stronę prowadzenia biznesu. Kari Goldyn i Bartek Goldyn, w oparciu o neurobiologię i psychologię ludzkich zachowań, pokazują, jak prowadzić biznes, który oprócz satysfakcji finansowej, przynosi także poczucie spełnienia i szczęścia. Uczą, jak budować marki, które emocjonalnie angażują, zarówno klientów, jak i właścicieli oraz członków ich zespołu.