W podkaście mówię o Social Media Marketingu z perspektywy Managera w policzalny, konkretny i prosty sposób. Dzielę się wiedzą i narzędziami, dzięki którym zwięk...
Chcesz rozgrzać swoje social media? Poznaj 4 sekrety unikalnego Tone of Voice marki | Paweł Wach #7
W tym odcinku dowiesz się: 👉 Dlaczego wyróżniający się ton komunikacji jest kluczowy w social media. 👉 4-etapowy framework do stworzenia tone of voice Twojej marki. 👉 Jak skorzystać z archetypów, by nadać marce konkretną osobowość. 👉 Jakie metryki mierzą skuteczność opracowanego Tone of Voice.Odkryj więcej treści ode mnie: Dodaj mnie na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/pawe%C5%82-wach-rsm/ Dzielę się luźnymi przemyśleniami i wiedzą na Instagram: https://www.instagram.com/pawel__wach/ Jako agencja marketingowa robimy więcej. Zobacz jak: https://robimysocialmedia.pl/blog/
--------
28:59
Zarządzanie komunikacją marketingową giganta z branży quick service restaurants - Ewa Jarczewska #6
W tym odcinku dowiesz się:W jaki sposób wykorzystywać social media w branży gastronomicznej?Czy AI może być skuteczne w moderacji profili na mediach społecznościowych?Jakie umiejętności powinien posiadać marketer przyszłości?Czy kreatywność to przypadek?Jak dbać o spójność komunikacyjną prowadząc międzynarodowy brand?… oraz wiele więcej.Odkryj więcej treści ode mnie: Dodaj mnie na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/pawe%C5%82-wach-rsm/Dzielę się luźnymi przemyśleniami i wiedzą na Instagram: https://www.instagram.com/pawel__wach/Jako agencja marketingowa robimy więcej. Zobacz jak: https://robimysocialmedia.pl/blog/
--------
50:27
Jak zbudować silną przewagę konkurencyjną dzięki komunikacji? Kluczowe frameworki | Paweł Wach #5
Zapisując się na newsletter otrzymasz wszystkie materiały z odcinków: https://robimysocialmedia.pl/podcast/ W tym odcinku dowiesz się:Jak identyfikować i wzmacniać przewagi konkurencyjne.Jak unikać typowych błędów w komunikacji marki.Poznasz sprawdzone frameworki: Value Proposition Canvas i gra w skojarzenia.Odkryj więcej treści ode mnie: Postuję min. 1 x w tygodniu na Linkedin: https://www.linkedin.com/in/pawe%C5%82-wach-rsm/Dzielę się luźnymi przemyśleniami i wiedzą na Instagram: https://www.instagram.com/pawel__wach/Jako agencja publikujemy min. 1 wpis miesięcznie na blogu: https://robimysocialmedia.pl/blog/
--------
24:20
Analiza konkurencji w Social Media - trzy fundamenty, których nie możesz pominąć | Paweł Wach #4
Zapisując się na newsletter otrzymasz wszystkie materiały z odcinków: www.robimysocialmedia.pl/podcast-newsletterOdkryj więcej treści ode mnie: Postuję min. 1 x w tygodniu na Linkedin: https://www.linkedin.com/in/pawe%C5%82-wach-rsm/Dzielę się luźnymi przemyśleniami i wiedzą na Instagram: https://www.instagram.com/pawel__wach/Jako agencja publikujemy min. 1 wpis miesięcznie na blogu: https://robimysocialmedia.pl/blog/Polecenia i źródła z dzisiejszego odcinka:Biblioteka reklam facebooka: https://www.facebook.com/ads/library/Plik do analizy konkurencji i kryteriów decyzyjnych otrzymasz zapisując się na newsletter: https://robimysocialmedia.pl/newsletter/
--------
16:25
Szkolenie o produkcie i marce - serce efektywnej współpracy | Paweł Wach #3
Zapisując się na newsletter otrzymasz wszystkie materiały z odcinków: www.robimysocialmedia.pl/podcast-newsletterOdkryj więcej treści ode mnie: Postuję min. 1 x w tygodniu na Linkedin: https://www.linkedin.com/in/pawe%C5%82-wach-rsm/Dzielę się luźnymi przemyśleniami i wiedzą na Instagram: https://www.instagram.com/pawel__wach/Jako agencja publikujemy min. 1 wpis miesięcznie na blogu: https://robimysocialmedia.pl/blog/Polecenia i źródła z dzisiejszego odcinka:Książka How Brands Grow: https://howbrandsgrow.pl/how-brands-growPlik do analizy konkurencji i kryteriów decyzyjnych otrzymasz zapisując się na newsletter: https://robimysocialmedia.pl/newsletter/
W podkaście mówię o Social Media Marketingu z perspektywy Managera w policzalny, konkretny i prosty sposób. Dzielę się wiedzą i narzędziami, dzięki którym zwiększysz przełożenie Social Media na Twój biznes.Paweł Wach – CEO i założyciel agencji Robimy Social Media, która od 4 lat rośnie min. o 60%rocznie. Zadeklarowany wyznawca efektywności we wszystkim, co robi. W marketingu oznacza to — maksymalne przełożenie działań na biznes. Współpracował z takimi markami jak: Jura Poland, Seagate Technolog, Orofar Max czy Soliści Adventure Club. Prelegent na wydarzeniach branżowych, Twórca szkoleń i wideopodcastu o Social Mediach.