Powered by RND
PodcastyBiznesMała Wielka Firma

Mała Wielka Firma

Marek Jankowski
Mała Wielka Firma
Najnowszy odcinek

Dostępne odcinki

5 z 512
  • Paradoks strefy komfortu – jak wygodne życie PSUJE Twój biznes
    Przyzwyczajenie do komfortu może paradoksalnie prowadzić do dyskomfortu. Szczególnie w przypadku soloprzedsiębiorców dążących do przyciągania klientów i rozwoju biznesu.Pozostawanie w strefie komfortu wydaje się bezpieczne, jednak na dłuższą metę generuje frustrację, spadek pewności siebie i poczucie utraconych szans.Warto uświadomić sobie, że:- Im dłużej unikamy ryzyka i działania, tym bardziej cierpimy.- Niewykorzystywany potencjał powoduje frustrację.- Brak realnych wyzwań i dowodów na własne kompetencje hamują przed działaniem i obniżają wiarę we własne możliwości.- Długotrwałe analizowanie i planowanie powoduje, że konkurencja nas wyprzedza, co generuje żal i pretensje.W odcinku znajdziesz omówienie sygnałów ostrzegawczych wskazujących na zbyt długie trzymanie się strefy komfortu oraz pięć praktycznych sposobów na przełamanie się i rozpoczęcie działania.Poznaj skuteczne strategie wychodzenia ze strefy komfortu, aby skończyć z prokrastynacją i zacząć działać.🔥 Newsletter, który pomaga przyciągać klientów: https://l.soloprzedsiebiorca.pl/dolacz/🚀 Sprawdź moje kursy marketingowe: https://malawielkafirma.pl/sklep/👉 Zobacz też:» Skuteczne pozyskiwanie klientów: https://malawielkafirma.pl/pozyskiwanie-klientow/» Marka osobista eksperta: https://malawielkafirma.pl/marka-osobista/» Content marketing w małej firmie: https://malawielkafirma.pl/content-marketing/» Zarabianie na wiedzy i doświadczeniu: https://malawielkafirma.pl/zarabianie-na-wiedzy/» Planowanie biznesu online: https://malawielkafirma.pl/jak-zaplanowac-biznes-online/» Jak zwiększyć swoją produktywność: https://malawielkafirma.pl/jak-zwiekszyc-swoja-produktywnosc/» E-book „Jak zdobyć klienta. 33 szybkie sposoby” https://malawielkafirma.pl/jak-zdobyc-klienta-ebook/🎧 Podcast Mała Wielka Firma znajdziesz na:» Spotify: https://l.malawielkafirma.pl/spotify» Apple Podcasts: https://malawielkafirma.pl/apple» YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/youtube» i we wszystkich dobrych aplikacjach z podcastamiMontaż i edycja audio i wideo – https://bieniecki.net
    --------  
    17:13
  • Dlaczego klient płaci za teksty, mając ChatGPT? Przyszłość COPYWRITERÓW
    Rosnąca popularność sztucznej inteligencji ma wpływ na zapotrzebowanie na usługi copywriterskie. Wielu klientów, widząc możliwości generowania tekstów przez ChatGPT i inne narzędzia AI, zastanawia się, czy nadal potrzebuje usług tradycyjnych copywriterów. To stawia pod znakiem zapytania przyszłość wielu firm opierających się na tworzeniu treści do mediów społecznościowych czy blogów.Branża copywriterka rzeczywiście się zmienia, ale także:- ulega rozwarstwieniu na masową produkcję treści z pomocą AI i wysokiej jakości strategiczny copywriting oparty na dogłębnej wiedzy o biznesie klienta;- rośnie znaczenie specjalizacji, która staje się kluczowa, ponieważ copywriterzy z ekspercką wiedzą są w stanie dostarczyć treści wiarygodne, zweryfikowane i wolne od halucynacji AI;- rola copywritera ewoluuje w kierunku stratega komunikacji, który wykorzystuje AI jako narzędzie i doskonali tworzone przez AI treści, a nie tylko zajmuje się pisaniem tekstów.Posłuchaj i dowiedz się, jak komunikować swoją ofertę, jak dostosować swój biznes do zachodzących zmian, w jaki sposób rozwijać swoje kompetencje i umiejętności oraz jak wykorzystać nowe możliwości biznesowe.🔥 Newsletter, który pomaga przyciągać klientów: https://l.soloprzedsiebiorca.pl/dolacz/🚀 Sprawdź moje kursy marketingowe: https://malawielkafirma.pl/sklep/👉 Zobacz też:» Skuteczne pozyskiwanie klientów: https://malawielkafirma.pl/pozyskiwanie-klientow/» Marka osobista eksperta: https://malawielkafirma.pl/marka-osobista/» Content marketing w małej firmie: https://malawielkafirma.pl/content-marketing/» Zarabianie na wiedzy i doświadczeniu: https://malawielkafirma.pl/zarabianie-na-wiedzy/» Planowanie biznesu online: https://malawielkafirma.pl/jak-zaplanowac-biznes-online/» Jak zwiększyć swoją produktywność: https://malawielkafirma.pl/jak-zwiekszyc-swoja-produktywnosc/» Warsztat System Pozyskiwania Opinii Klientów https://malawielkafirma.pl/system-pozyskiwania-opinii-klientow/» Warsztat Planer Treści https://malawielkafirma.pl/planer-tresci/🎧 Podcast Mała Wielka Firma znajdziesz na:» Spotify: https://l.malawielkafirma.pl/spotify» Apple Podcasts: https://malawielkafirma.pl/apple» YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/youtube» i we wszystkich dobrych aplikacjach z podcastamiMontaż i edycja audio i wideo – https://bieniecki.net
    --------  
    28:48
  • Co zrobić, by twoja marka osobista była spójna we wszystkich kanałach
    Niektóre marki osobiste zyskują rozpoznawalność bardzo szybko, podczas gdy inne, pomimo dużego wysiłku, mają z tym trudności. Jednym z kluczowych, choć często niedocenianym elementem skutecznego personal brandingu jest spójność marki osobistej.Zrozumienie i wdrożenie zasad spójności sprawi, że budowanie marki osobistej stanie się szybsze, łatwiejsze i przyniesie znacznie lepsze efekty w przyciąganiu klientów.- W jaki sposób unikalna propozycja wartości (UVP) przyczynia się do definiowania tożsamości marki?- Jak określić styl komunikacji i konsekwentnie go stosować?- Jak tworzyć spójną identyfikację wizualną i zachować spójność tematyczną publikowanych treści?Dowiedz się, jak dzięki spójnej marce tworzyć treści błyskawicznie rozpoznawane przez odbiorców, jak obniżyć koszt pozyskania klienta i jak zaoszczędzić czas i energię, publikując regularnie i budując silną widoczność online.🔥 Newsletter, który pomaga przyciągać klientów: https://l.soloprzedsiebiorca.pl/dolacz/🚀 Sprawdź moje kursy marketingowe: https://malawielkafirma.pl/sklep/👉 Zobacz też:» Skuteczne pozyskiwanie klientów: https://malawielkafirma.pl/pozyskiwanie-klientow/» Marka osobista eksperta: https://malawielkafirma.pl/marka-osobista/» Content marketing w małej firmie: https://malawielkafirma.pl/content-marketing/» Zarabianie na wiedzy i doświadczeniu: https://malawielkafirma.pl/zarabianie-na-wiedzy/» Planowanie biznesu online: https://malawielkafirma.pl/jak-zaplanowac-biznes-online/» Jak zwiększyć swoją produktywność: https://malawielkafirma.pl/jak-zwiekszyc-swoja-produktywnosc/» Warsztat Planer Treści https://malawielkafirma.pl/planer-tresci/🎧 Podcast Mała Wielka Firma znajdziesz na:» Spotify: https://l.malawielkafirma.pl/spotify» Apple Podcasts: https://malawielkafirma.pl/apple» YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/youtube» i we wszystkich dobrych aplikacjach z podcastamiMontaż i edycja audio i wideo – https://bieniecki.net
    --------  
    17:42
  • 7 sekund na zainteresowanie – jak się przedstawić, żeby przykuć uwagę
    Jak odpowiedzieć na pytanie: czym się zajmujesz? Soloprzedsiębiorcy często mają z tym trudność. Wynika to z faktu, że odbiorcy oczekują krótkiej i konkretnej odpowiedzi, podczas gdy w głowie przedsiębiorcy kłębi się wiele szczegółów i niuansów dotyczących jego pracy.Nieskuteczne autoprezentacje, zbyt ogólne lub zbyt długie, sprawiają, że trudno jest się wyróżnić i zwrócić uwagę potencjalnych klientów. Jest to szczególnie ważne dla soloprzedsiębiorców, którzy nie mają działu marketingu ani sprzedaży i sami są swoją najlepszą reklamą.Tymczasem każda interakcja to potencjalna szansa na zdobycie klientów lub poleceń.Dzięki informacjom zawartym w tym odcinku dowiesz się:- jakie jest kluczowe znaczenie pierwszego wrażenia i autoprezentacji w pierwszych 7-10 sekundach rozmowy;- dlaczego niektóre odpowiedzi są zupełnie nieefektywne;- w jaki sposób krok po kroku udoskonalić swoją autoprezentację;- dlaczego warto wykorzystać archetypy marki osobistej jako narzędzie do wyróżnienia się i budowania spójnej komunikacji;- jak pobudzić ciekawość odbiorcy i zachęcić go do dalszej rozmowy już od pierwszego zdania.Skuteczna autoprezentacja odgrywa ważną rolę w pozyskiwaniu klientów i budowaniu marki osobistej. Naucz się właściwie przedstawiać swoją działalność, aby przyciągnąć uwagę, wzbudzić zainteresowanie i otworzyć sobie drzwi do nowych możliwości biznesowych.🔥 Newsletter, który pomaga przyciągać klientów: https://l.soloprzedsiebiorca.pl/dolacz/🚀 Sprawdź moje kursy marketingowe: https://malawielkafirma.pl/sklep/👉 Zobacz też:» Skuteczne pozyskiwanie klientów: https://malawielkafirma.pl/pozyskiwanie-klientow/» Marka osobista eksperta: https://malawielkafirma.pl/marka-osobista/» Content marketing w małej firmie: https://malawielkafirma.pl/content-marketing/» Zarabianie na wiedzy i doświadczeniu: https://malawielkafirma.pl/zarabianie-na-wiedzy/» Planowanie biznesu online: https://malawielkafirma.pl/jak-zaplanowac-biznes-online/» Jak zwiększyć swoją produktywność: https://malawielkafirma.pl/jak-zwiekszyc-swoja-produktywnosc/» Warsztat Planer Treści https://malawielkafirma.pl/planer-tresci/🎧 Podcast Mała Wielka Firma znajdziesz na:» Spotify: https://l.malawielkafirma.pl/spotify» Apple Podcasts: https://malawielkafirma.pl/apple» YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/youtube» i we wszystkich dobrych aplikacjach z podcastamiMontaż i edycja audio i wideo – https://bieniecki.net
    --------  
    16:59
  • Mniej lajków, więcej klientów: co naprawdę działa w social mediach
    Wielu soloprzedsiębiorców, ekspertów i specjalistów inwestuje mnóstwo czasu i energii w budowanie swojej marki osobistej i promocję w mediach społecznościowych, publikując posty w nadziei na przyciągnięcie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży.Niestety, duża część tych działań okazuje się kompletną stratą czasu, prowadząc do frustracji z powodu braku oczekiwanych efektów.Wszystko przez jeden kluczowy błąd popełniany przez soloprzedsiębiorców w social mediach. Prawda jest taka, że skupianie się na popularności postów często nie przekłada się na realne pozyskiwanie klientów. Dlaczego?- Bo za bardzo reagujemy na losowe nagrody w postaci lajków i komentarzy w mediach społecznościowych, co sprawia, że obsesyjnie sprawdzamy reakcje na nasze posty.- Bo zbyt mocno przywiązujemy się do statystyk zaangażowania w social mediach.- Bo cele mediów społecznościowych, takie jak utrzymanie użytkowników na danej platformie, często są sprzeczne z celami soloprzedsiębiorców, którzy chcą przekierować ruch na swoje strony i generować sprzedaż.- Bo większy zasięg w mediach społecznościowych nie zawsze oznacza więcej klientów.- Bo kluczem do skutecznej promocji jest dotarcie do właściwych ludzi z właściwymi treściami.- Bo zamiast skupiać się na lajkach i zasięgach, powinniśmy mierzyć wskaźniki realnie wpływające na biznes.Dowiedz się, jak uniknąć pułapki mechanizmów psychologicznych wykorzystywanych przez platformy społecznościowe i skoncentrować się na strategiach, które faktycznie budują twój biznes i generują sprzedaż.🔥 Newsletter, który pomaga przyciągać klientów: https://l.soloprzedsiebiorca.pl/dolacz/🚀 Sprawdź moje kursy marketingowe: https://malawielkafirma.pl/sklep/👉 Zobacz też:» Skuteczne pozyskiwanie klientów: https://malawielkafirma.pl/pozyskiwanie-klientow/» Marka osobista eksperta: https://malawielkafirma.pl/marka-osobista/» Content marketing w małej firmie: https://malawielkafirma.pl/content-marketing/» Zarabianie na wiedzy i doświadczeniu: https://malawielkafirma.pl/zarabianie-na-wiedzy/» Planowanie biznesu online: https://malawielkafirma.pl/jak-zaplanowac-biznes-online/» Jak zwiększyć swoją produktywność: https://malawielkafirma.pl/jak-zwiekszyc-swoja-produktywnosc/» Warsztat Sekrety Skutecznej Ankiety https://malawielkafirma.pl/sekrety-skutecznej-ankiety/» Warsztat Tworzenie Ofert z ChatGPT https://malawielkafirma.pl/tworzenie-ofert-z-chatgpt/» Warsztat System Pozyskiwania Opinii Klientów https://malawielkafirma.pl/system-pozyskiwania-opinii-klientow/🎧 Podcast Mała Wielka Firma znajdziesz na:» Spotify: https://l.malawielkafirma.pl/spotify» Apple Podcasts: https://malawielkafirma.pl/apple» YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/youtube» i we wszystkich dobrych aplikacjach z podcastamiMontaż i edycja audio i wideo – https://bieniecki.net
    --------  
    20:43

Więcej Biznes podcastów

O Mała Wielka Firma

Mała Wielka Firma to podcast o marketingu dla soloprzedsiębiorców – właścicieli jednoosobowych biznesów oferujących produkty i usługi oparte na wiedzy. Słuchacze MWF to najczęściej specjaliści z branży kreatywnej, edukacyjnej, marketingowej, IT, zdrowotnej itp.Nowe odcinki ukazują się co drugi poniedziałek. Dowiesz się z nich, jak zdobywać nowych klientów, budować wizerunek eksperta, zwiększać swoją produktywność oraz radzić sobie z wątpliwościami i problemami, które często towarzyszą osobom prowadzącym jednoosobowy biznes.Uzupełnieniem podcastu jest cotygodniowy newsletter dostępny na stronie https://l.soloprzedsiebiorca.pl/dolacz
Strona internetowa podcastu

Słuchaj Mała Wielka Firma, Girls Money Club Podcast i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Media spoecznościowe
v7.15.0 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 4/15/2025 - 8:32:58 AM