Obejrzyj to, zanim się wypalisz… || Tomasz Więch || Z buta w marketing
Wczesny dostęp do Master Ecommerce Hub 👉 https://tally.so/r/3yzJM0Konferencja „Z buta w e-commerce” - LINK DO ZAPISU: https://konferencja.oskarlipinski.pl“Z buta w marketing” to coś, czego jeszcze nie było. Kontrowersyjnie, ostro, ale przede wszystkim rzetelnie i szczerze! Potrzebujesz pomocy z e-commerce/marketing? Chętnie pomogę 🚀 https://oskarlipinski.pl/Zachęcam Cię do zapisania się do mojego newslettera (jeszcze darmowego) W każdą niedzielę o 9:00 przesyłam 100% praktycznej wiedzy i marketingowego mięcha. Mój newsletter otwiera średnio 60% czytelników. Zapisz się 👉🏻 https://oskarlipinski.pl/newsletter/Mój dzisiejszy rozmówca również jest adeptem holistycznego podejścia do rozwoju - zarówno w biznesie, jak i w życiu. Co to znaczy w praktyce? ⤵️Z Tomaszem Więchem, właścicielem firmy KAMAN, ekspertem i mentorem w zakresie marketingu i social mediów, dotknęliśmy wielu kwestii, które formują nas jak przedsiębiorców, ale i jak ludzi.Jak utrzymywać efektywność, zmagając się z presją i długami?Jak znaleźć równowagę między życiem prywatnym a zawodowym?Jakie są najczęstsze kompleksy przedsiębiorców i jak z nimi walczyć?Oprócz dyskusji filozoficznych nie zabraknie kalorycznej wiedzy i wskazówek, gotowych do wcielenia tu i teraz 🔥Tomek podzielił się swoim doświadczeniem w zakresie zarządzania firmą, skutecznego i bezpiecznego delegowania, efektywnego skalowania i budowania strategii, która działa na szeroką perspektywę.Jednym słowem - jak zwykle czeka Cię duża dawka wiedzy i inspiracji!0:00 Wstęp2:32 Czym zajmuje się Tomek?3:02 Z jakimi markami pracuje Tomek?3:56 Jaką drogę musiał przejść Tomek, by znalazł się tu, gdzie jest teraz6:04 Partnerzy podcastu6:46 Jakie były minusy freelance’u Tomka?8:17 Jakie są minusy w rozwijaniu MŚP?13:19 Master E-Commerce Hub14:27 Co muszą robić na początku osoby, które chcą założyć biznes?17:10 Co robią właściciele biznesu, kiedy nie idzie im po myśli?19:48 Jak agencja Tomka pomaga swoim klientom?21:16 Czy właściciel e-commerce powinien mieć wiedzę nt. analityki, marketingu itd.?25:54 Jak wyglądał rozwój agencji Tomka?32:10 Czemu Tomek chciał być tam, gdzie są duże biznesy?34:18 Z buta w E-commerce34:47 Czy Tomek dużo pracuje?37:39 Czy warto mieć asystentkę?41:32 Co deleguje Tomek?49:26 Jakie były największe problemy Tomka w skalowaniu biznesu?51:10 Jak poradzić sobie z pułapką „wiem, że nic nie wiem”?56:15 Co zrobić, żeby w prawidłowy sposób „wyjść z firmy”?1:01:20 Jedna myśl Tomka na koniecPartnerzy strategiczni :Shoper : https://www.shoper.pl/?utm_source=osk...GetResponse: https://www.getresponse.pl/?utm_source=youtube&utm_medium=podcast&utm_campaign=oskarPatroni medialni :E-commerce w praktyce: https://ewp.plNowy Marketing https://nowymarketing.pl/Sprawny Marketing https://sprawnymarketing.pl/Marketer+ https://marketerplus.pl/#oskarlipinski #marketing #e-commerce