Powered by RND
PodcastyBiznes"Z buta w Marketing" | Ecommerce | Marketing | Case Studies
Słuchaj "Z buta w Marketing" | Ecommerce | Marketing | Case Studies w aplikacji
Słuchaj "Z buta w Marketing" | Ecommerce | Marketing | Case Studies w aplikacji
(4 676)(250 137)
Zapisz stacje
Budzik
Sleep timer

"Z buta w Marketing" | Ecommerce | Marketing | Case Studies

Podcast "Z buta w Marketing" | Ecommerce | Marketing | Case Studies
Oskar Lipiński
Potrzebujesz pomocy z e-commerce/marketing? Chętnie pomogę 🚀 https://oskarlipinski.pl/ Jestem w 100% praktykiem i wyskalowałem sprzedaż swojego sklepu od 30 za...

Dostępne odcinki

5 z 52
  • 7 trendów w e-commerce na 2025 (mastermind specjalistów) | Z buta w marketing
    “Z buta w marketing” to coś, czego jeszcze nie było. Kontrowersyjnie, ostro, ale przede wszystkim rzetelnie i szczerze! Potrzebujesz pomocy z e-commerce/marketing? Chętnie pomogę 🚀 https://oskarlipinski.pl/Zachęcam Cię do zapisania się do mojego newslettera (jeszcze darmowego) W każdą niedzielę o 9:00 przesyłam 100% praktycznej wiedzy i marketingowego mięcha. Mój newsletter otwiera średnio 60% czytelników. Zapisz się 👉🏻 https://oskarlipinski.pl/newsletter/W kolejnym odcinku podcastu o e-commerce Z Buta w Marketing razem z Joanną Suską i Krzysztofem Omilianem z eCommerce Brunch Club bierzemy pod lupę nowe kierunki rozwoju branży e-commerce. Porozmawiamy o nowych trendach eCommerce na 2025 rok, czyli np. GEO SEO, wideo w marketingu, social commerce, sile User-Generated Content i budowaniu społeczności wokół marek. Sprawdź, co będzie kształtować e-commerce w nadchodzących miesiącach!Posłuchaj koniecznie.LinkedIn Joanny: https://www.linkedin.com/in/joannasuska/LinkedIn Krzysztofa: https://www.linkedin.com/in/krzysztofomilian/ Partnerzy strategiczni :Shoper : https://www.shoper.pl/?utm_source=osk...GetResponse: https://www.getresponse.pl/?utm_source=youtube&utm_medium=podcast&utm_campaign=oskarPatroni medialni :E-commerce w praktyce: https://ewp.plNowy Marketing https://nowymarketing.pl/Sprawny Marketing https://sprawnymarketing.pl/Marketer+ https://marketerplus.pl/#wspolpracambasadorska
    --------  
    1:08:18
  • Wydał 15 mln na reklamę w e-commerce (z ogromnym zwrotem) - Adam Ziółkowski
    “Z buta w marketing” to coś, czego jeszcze nie było. Kontrowersyjnie, ostro, ale przede wszystkim rzetelnie i szczerze! Potrzebujesz pomocy z e-commerce/marketing? Chętnie pomogę 🚀 https://oskarlipinski.pl/Zachęcam Cię do zapisania się do mojego newslettera (jeszcze darmowego) W każdą niedzielę o 9:00 przesyłam 100% praktycznej wiedzy i marketingowego mięcha. Mój newsletter otwiera średnio 60% czytelników. Zapisz się 👉🏻 https://oskarlipinski.pl/newsletter/Jeśli interesujesz się danymi, marketingiem i sukcesem w sprzedaży cyfrowej – ten odcinek jest dla Ciebie! W kolejnym wydaniu podcastu o e-commerce “Z Buta w Marketing” rozmawiam bowiem z Adamem Ziółkowskim – ekspertem od marketingu, analityki danych i projektowania wzrostu. Adam to twórca projektów, takich jak np. GA4 BigQuery Library – zbiór gotowych zapytań SQL dla analityki Google Analytics 4. Jako założyciel Modern Marketing Analytics oraz The NERD Media pomagał biznesom e-commerce skalować swoje działania marketingowe dzięki analityce danych.Podcast skupi się na analityce marketingowej, sprzedaży produktów cyfrowych i budowaniu skutecznych strategii e-commerce. Adam zdradzi, jak małe firmy mogą podejść do analityki, jak unikać błędów w sprzedaży oraz co naprawdę liczy się w osiąganiu sukcesów w biznesie online.Obejrzyj i sprawdź:Jak małe i średnie firmy mogą skutecznie wdrożyć analitykę bez dużych budżetów?Jakie są najczęstsze błędy popełniane przy sprzedaży produktów cyfrowych?Jakie wskaźniki analityczne naprawdę wpływają na sukces w e-commerce?LinkedIn Adama: https://www.linkedin.com/in/adam-ziolkowski/?originalSubdomain=id 0:00 Wstęp2:52 Czym zajmuje się Adam?3:56 Czy marketing i analityka to coś, co Adam chciał robić od zawsze?9:17 Z kim obecnie współpracuje Adam?12:44 O czym będzie podcast?16:51 Czym jest Life-time value?23:59 Jak małe/średnie przedsiębiorstwa powinny ogarniać analitykę?25:43 Jakie są wyzwania w analityce?29:37 Adam o sukcesach32:18 Sprzedaż produktów cyfrowych - oczekiwania vs rzeczywistość39:48 Jakie błędy można popełnić podczas sprzedaży produktów cyfrowych44:19 Co determinuje sukces w e-commerce?48:23 O ROASach50:35 Skąd Adam czerpie wiedzę?Partnerzy strategiczni :Shoper : https://www.shoper.pl/?utm_source=osk...GetResponse: https://www.getresponse.pl/?utm_source=youtube&utm_medium=podcast&utm_campaign=oskarPatroni medialni :E-commerce w praktyce: https://ewp.plNowy Marketing https://nowymarketing.pl/Sprawny Marketing https://sprawnymarketing.pl/Marketer+ https://marketerplus.pl/#wspolpracambasadorska
    --------  
    57:06
  • 21 latek, który zarobił online 400 tysięcy (w 30 dni) - Maciek Gawroński
    “Z buta w marketing” to coś, czego jeszcze nie było. Kontrowersyjnie, ostro, ale przede wszystkim rzetelnie i szczerze! Potrzebujesz pomocy z e-commerce/marketing? Chętnie pomogę 🚀 https://oskarlipinski.pl/ Zachęcam Cię do zapisania się do mojego newslettera (jeszcze darmowego) W każdą niedzielę o 9:00 przesyłam 100% praktycznej wiedzy i marketingowego mięcha. Mój newsletter otwiera średnio 60% czytelników. Zapisz się 👉🏻 https://oskarlipinski.pl/newsletter/ Tym razem do rozmowy zapraszam Maćka Gawrońskiego, właściciela Gawronify – największej agencji w branży biznesów edukacyjnych online. Jeśli szukasz pomysłów na rozwój swojego biznesu, chcesz poznać tajniki tworzenia produktów high-ticketowych albo interesuje Cię, jak skutecznie pozycjonować treści na YouTube — obejrzyj koniecznie! Porozmawiamy o tym, jak osiągnąć spektakularne wyniki, jakie błędy najczęściej popełniają przedsiębiorcy i jak znaleźć idealny pomysł na produkt premium? Włącz i posłuchaj, a dowiesz się: Jak Maciek zdobył klientów i co czyni jego agencję wyjątkową? High tickets - w czym są lepsze od produktów cyfrowych? Jakie największe błędy popełniali klienci Maćka? Instagram Maćka: https://www.instagram.com/maciejgawronski_/ LinkedIn Maćka: https://pl.linkedin.com/in/maciej-gawro%C5%84ski-1b4218247 0:00 Wstęp 2:07 Czym zajmuje się Maciek? 2:35 Jakie największe wyniki osiągają klienci Maćka? 4:22 Historia Maćka 6:43 Ile lat miał Maciek, kiedy zaczął myśleć o pracy i zarabianiu? 8:57 Początki pracy Maćka w zagranicznych agencjach marketingowych i czego się tam nauczył 12:31 Jak Maciek znalazł się w najpopularniejszym podcaście o marketingu na świecie? 14:41 O pokoleniu Gen-Z i ich podejściu do pracy 16:41 O czym będzie ten podcast? 19:49 Pozycjonowanie treści na Youtube 23:11 Jak Maciek pozyskuje klientów? 27:56 High tickets - w czym jest lepszy od produktów cyfrowych? 33:45 Jak znaleźć pomysł na produkt highticketowy? 35:58 Czego Maciek nauczył się od Alexa Hormoziego? 40:52 Jakie błędy w swojej działalności popełnił i czego one go nauczyły? 45:13 Jak długo dziennie pracuje Maciek? 45:46 Recepta Maćka na demotywację 46:32 Jakie największe błędy popełniali klienci Maćka? 48:35 Skąd Maciek czerpie wiedzę? 49:38 Czy droga edukacja ma dużą wartość? 51:36 Co Maciek chciałby osiągnąć za 5 lat? 56:34 Jedno zdanie od Maćka na koniec Partnerzy strategiczni : Shoper : https://www.shoper.pl/?utm_source=osk... GetResponse: https://www.getresponse.pl/?utm_source=youtube&utm_medium=podcast&utm_campaign=oskar Patroni medialni : E-commerce w praktyce: https://ewp.pl Nowy Marketing https://nowymarketing.pl/ Sprawny Marketing https://sprawnymarketing.pl/ Marketer+ https://marketerplus.pl/#wspolpracambasadorska
    --------  
    58:06
  • Sprzedałam e-booków za 6 MLN (oto jak to zrobiłam) - Eliza "Elajza" Wydrych
    “Z buta w marketing” to coś, czego jeszcze nie było. Kontrowersyjnie, ostro, ale przede wszystkim rzetelnie i szczerze! Potrzebujesz pomocy z e-commerce/marketing? Chętnie pomogę 🚀 https://oskarlipinski.pl/ Zachęcam Cię do zapisania się do mojego newslettera (jeszcze darmowego) W każdą niedzielę o 9:00 przesyłam 100% praktycznej wiedzy i marketingowego mięcha. Mój newsletter otwiera średnio 60% czytelników. Zapisz się 👉🏻 https://oskarlipinski.pl/newsletter/ Gościnią tego odcinka mojego podcastu o e-commerce będzie — Elajza, czyli Eliza Wydrych. To influencerka, psycholożka, ale też twórczyni bestsellerowych e-booków, które sprzedały się w ponad 100 tysiącach egzemplarzy.  Porozmawiamy szczerze o budowaniu potężnej marki opartej na wiedzy, autentyczności i psychologii sprzedaży. Jeśli kiedykolwiek zastanawialiście się, jak stworzyć cyfrowy produkt, który sprzedaje się jak świeże bułeczki, albo czy na rynku jest jeszcze miejsce dla nowych twórców, polecam posłuchać! Eliza zdradzi, jak sprzedała swoje e-booki za 6 milionów złotych i podpowie jak sobie z hejtem oraz kryzysami twórczymi. Jak udało się sprzedać ponad 100 000 e-booków i jakie są kluczowe zasady skutecznej sprzedaży produktów cyfrowych? Czy ADHD pomaga, czy przeszkadza w kreatywnym procesie i zarządzaniu biznesem online? Jakie zabezpieczenie ma Eliza na wypadek spadku zasięgów w social mediach, i co planuje po e-bookach? Instagram Elizy: https://www.instagram.com/elajza/ 0:00 Wstęp 4:05 Jak zaczęła się historia działań internetowych Elizy? 10:50 Jak definiuje się dobrego influencera? 16:00 Czy obecnie jest miejsca dla nowych twórców? 17:19 Jak wybrać twórcę, który zna się na tym, co robi i może nam pomóc? 22:25 Jak Eliza czuje się z tym, ze sprzedała ebooki za 6 mln złotych? 26:56 Czy Eliza posiada jakieś zabezpieczenie na wypadek spadku zasięgów na Instagramie? 28:43 Jak sprzedać ponad 100 000 ebooków? 37:31 Jakie porażki poniosła Eliza? 46:44 Czy Eliza nie lubi czy nie chce delegować? 50:37 Jak Hejt wpływa na Elizę? 51:46 Czy w momentach kryzysu Eliza brnie dalej czy odpuszcza? 52:55 Czy ADHD pomaga czy przeszkadza w tworzeniu? 56:41 Czy jest jeszcze coś, co Eliza sprzedażowo chciałaby osiągnąć? 1:05:00 Jaki jest największy problem z bookami? 1:06:55 Co będzie dalej po ebookach? 1:11:15 Jedno zdanie od Elizy na koniec Partnerzy strategiczni : Shoper : https://www.shoper.pl/?utm_source=osk... AutoPay : https://autopay.pl/ GetResponse: https://www.getresponse.pl/?utm_source=youtube&utm_medium=podcast&utm_campaign=oskar Patroni medialni : E-commerce w praktyce: https://ewp.pl Nowy Marketing https://nowymarketing.pl/ Sprawny Marketing https://sprawnymarketing.pl/ Marketer+ https://marketerplus.pl/ #wspolpracambasadorska
    --------  
    1:12:41
  • ak sprzedać TRUDNY PRODUKT bez zwiększania budżetów? (mastermind przedsiębiorców)
    “Z buta w marketing” to coś, czego jeszcze nie było. Kontrowersyjnie, ostro, ale przede wszystkim rzetelnie i szczerze! Potrzebujesz pomocy z e-commerce/marketing? Chętnie pomogę 🚀 https://oskarlipinski.pl/ Zachęcam Cię do zapisania się do mojego newslettera (jeszcze darmowego) W każdą niedzielę o 9:00 przesyłam 100% praktycznej wiedzy i marketingowego mięcha. Mój newsletter otwiera średnio 60% czytelników. Zapisz się 👉🏻 https://oskarlipinski.pl/newsletter/ W kolejnym odcinku podcastu o e-commerce moim gościem będzie Maciej Lis, założyciel i CEO CodeYourBrand. Maciek podzieli się swoimi doświadczeniami z transformacji technologicznych, opowie o sukcesach, takich jak współpraca z platformą Two Continents z Dubaju, oraz zdradzi, jak oszczędzać na wdrożeniach technologii i unikać technicznego długu. Dowiesz się, jak budować skalowalne rozwiązania, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu customowych systemów, oraz jakie strategie pomagają rozwijać biznesy na międzynarodową skalę. Najciekawsze pytania, które zadam Maćkowi: Jak Two Continents udało się technologicznie udźwignąć sprzedaż na poziomie miliona w godzinę? Na co zwrócić uwagę, żeby nie zmarnować pieniędzy na customowe rozwiązania technologiczne? Jak skalować biznes za granicą i jak unikać najczęstszych pułapek? Jeśli szukasz praktycznych wskazówek technologicznych – nie możesz tego przegapić! LinkedIn Maćka: https://www.linkedin.com/in/matthiaslis/ 0:00 Wstęp 2:01 Kim jest Maciek i czym się zajmuje? 2:55 Jaką najwyższą sprzedaż osiągnął Maciek? 5:07 O czym będzie podcast? 6:12 Jak wyglądał pierwszy rok prowadzenia firmy? 8:11 W jaki sposób Maciek prowadzi swoją firmę z partnerem biznesowym? 9:44 Co spowodowało, że Maciek odszedł z etatu? 11:04 Jakie błędy popełnili w swoim pierwszym roku prowadzenia firmy? 13:52 Czy Maciek kalkulował, że na początku prowadzenia firmy będą mniej zarabiać? 16:15 Co sprawia, że udaje im się rozwijać firmę w szybkim tempie? 17:43 Co sprzedaje firma Two Continents? 20:05 Grupa na Telegramie - czym jest dla Two Continents? 21:56 Jak Two Continents udźwignęli technologicznie sprzedaż na poziomie 1 miliona w godzinę? 23:00 Jakie wyzwania technologiczne czyhały na Two Continets w pierwszym roku działalności? 28:17 Gdzie szukać ludzi do stworzenia customowych rozwiązań na sklepie internetowym? 29:54 Na co zwrócić uwagę, żeby nie zmarnować pieniędzy na customowe rozwiązania? 35:46 Jak wygląda model biznesowy Two Continents? 37:35 Jak skalować biznes za granicą? 40:43 Jak Maciek może opisać siebie? 42:47 Jakie narzędzia ułatwiają Maćkowi pracę na codzień? 47:35 Skąd Maciek czerpie wiedze biznesową? Partnerzy strategiczni : Shoper : https://www.shoper.pl/?utm_source=osk... AutoPay : https://autopay.pl/ GetResponse: https://www.getresponse.pl/?utm_source=youtube&utm_medium=podcast&utm_campaign=oskar Patroni medialni : E-commerce w praktyce: https://ewp.pl Nowy Marketing https://nowymarketing.pl/ Sprawny Marketing https://sprawnymarketing.pl/ Marketer+ https://marketerplus.pl/ #wspolpracambasadorska
    --------  
    50:39

Więcej Biznes podcastów

O "Z buta w Marketing" | Ecommerce | Marketing | Case Studies

Potrzebujesz pomocy z e-commerce/marketing? Chętnie pomogę 🚀 https://oskarlipinski.pl/ Jestem w 100% praktykiem i wyskalowałem sprzedaż swojego sklepu od 30 zamówień do +100 000 w 3 lata. Szczerze brudna prawda bez lukrowania rzeczywistości… Seria podcastów “Z buta w marketing" wywróci do góry nogami to, co wiesz o marketingu. W rozmowie z Oskarem Lipińskim najwybitniejsi specjaliści od e-commerce w Polsce. Zobacz, co się stanie, kiedy włożysz kij w branżowe środowisko!
Strona internetowa podcastu

Słuchaj "Z buta w Marketing" | Ecommerce | Marketing | Case Studies, TED Business i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Media spoecznościowe
v7.8.0 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 2/22/2025 - 4:20:44 PM