Powered by RND
PodcastyBiznesMarketing z głową
Słuchaj Marketing z głową w aplikacji
Słuchaj Marketing z głową w aplikacji
(4 676)(250 137)
Zapisz stacje
Budzik
Sleep timer

Marketing z głową

Podcast Marketing z głową
Łukasz Hodorowicz
Marketing z Głową to podcast o marketingu, psychologi i mózgu. Tu dowiesz się, jak konsumenci podejmują decyzje i jak na te decyzje wpływać. W podkaście porusza...

Dostępne odcinki

5 z 223
  • 🧠 Twórz kreatywne treści jak Pixar, Netflix i Dawid Podsiadło – szybko i skutecznie
     Chcesz tworzyć lepsze treści do mediów społecznościowych w krótszym czasie? Publikowanie zabawnych zdjęć z kotami już nie wystarcza. Algorytmy są coraz bardziej wybredne, a Twoja doba nadal ma tylko 24 godziny. Dlatego warto sięgnąć po poparte badaniami metody pobudzania kreatywności i strategie tworzenia treści inspirowane podejściem studia Pixar i Netflixa.Model AI, który zamieni jedną treść w 15 - https://www.lukaszhodorowicz.pl/odcinek-222kurs kreatywnego generowania pomysłów na treści. - https://www.lukaszhodorowicz.pl/kurs-generowania-pomyslow-na-tresci/✉ Zapisz się do newslettera Marketing z Głową [darmowy] - https://bit.ly/3ZDIKFX✉ Zapisz się do newslettera Marketing Navigator [premium] - https://bit.ly/4bbLmyN👨‍👨‍👦‍👦 Dołącz do grupy na Facebooku - https://www.facebook.com/groups/447171648177891----⏰ Rozdziały00:00 - Wprowadzenie do tematu01:09 - Wyzwania w tworzeniu treści02:27 - Ograniczenia jako narzędzie kreatywności05:53 - Metody ograniczania w tworzeniu treści07:29 - Chaos jako źródło kreatywności11:05 - Recykling treści15:13 - Treści evergreen17:55 - Podsumowanie  ---tworzenie treści, strategie kreatywności, media społecznościowe, content creation burnout, recykling treści, treści evergreen, inspiracje Pixar, kreatywne myślenie, ograniczenia w kreatywności, innowacyjne pomysły, algorytmy mediów społecznościowych, sztuczna inteligencja w marketingu, generowanie pomysłów, zarządzanie czasem, kreatywny chaos, powtarzalne treści, formatowanie treści, metodyka 1-3-5, angażujące treści, strategia Evergreen, publikowanie w internecie, Google innowacje, Pixar storytelling, Netflix inspiracje, marketing kreatywny, optymalizacja pracy, różnorodność w treściach, Taylor Swift marketing, zarządzanie treściami. 
    --------  
    18:58
  • 🧠 Nie jesteś wyjątkowy, ale możesz być. Czyli jak wyróżnić się w erze przeciętności.
     Żyjemy w erze przeciętności, gdzie produkty, treści i pomysły zlewają się w jedno. Paradoksalnie, nigdy nie było jednocześnie tak trudno i tak łatwo się wyróżnić. Z tego odcinka dowiesz się, dlaczego tak się dzieje – i jak przestać tworzyć to samo, co wszyscy.10 Kreatywnych Sposobów na Wyróżnienie Twojej Marki - https://www.lukaszhodorowicz.pl/odcinek-221201. odcinek podcastu - https://www.lukaszhodorowicz.pl/3-rady-ktore-rozwiaza-wszystkie-biznesowe-problemy/✉ Zapisz się do newslettera Marketing z Głową [darmowy] - https://bit.ly/3ZDIKFX✉ Zapisz się do newslettera Marketing Navigator [premium] - https://bit.ly/3Qgmo7P👨‍👨‍👦‍👦 Dołącz do grupy na Facebooku - https://www.facebook.com/groups/447171648177891----⏰ Rozdziały00:00 - Wprowadzenie do tematu przeciętności01:16 - Badania i wyniki03:06 - Przykłady przeciętności w różnych dziedzinach06:26 - Muzyka i marketing w erze przeciętności09:11 - Przyczyny ery przeciętności14:37 - Jak wyróżnić się w erze przeciętności19:08 - Zakończenie i podsumowanie---era przeciętności, konwergencja ewolucyjna, unikalność, wyróżnianie się, algorytmizacja życia, social media, LinkedIn treści, algorytmy, marketing personalny, standardyzacja, uniformizacja, różnorodność w marketingu, przemiany kulturowe, cyfrowe nawyki, wpływ algorytmów, minimalizm w designie, kopie treści, sukces w erze podobieństw, wybór treści, odkrywanie nowych pomysłów, innowacje, powtarzalność w kulturze, jak się wyróżnić, świadoma konsumpcja, kreatywność w marketingu, inspiracje z różnych dziedzin, nowoczesne technologie, kreatywność versus przeciętność, jak znaleźć nieszablonowe rozwiązania Żyjemy w erze przeciętności, gdzie produkty, treści i pomysły zlewają się w jedno. Paradoksalnie, nigdy nie było jednocześnie tak trudno i tak łatwo się wyróżnić. Z tego odcinka dowiesz się, dlaczego tak się dzieje – i jak przestać tworzyć to samo, co wszyscy. 
    --------  
    19:50
  • 🧠 Jak sprzedawać nudne produkty (skutecznie i kreatywnie)
     Zastanawiasz się jak sprzedać nudny produkt albo nudną usługę? Jesteś w dobrym miejscu. W tym odcinku poznasz cztery strategie, dziesięć narzędzi i masę inspiracji, które pomogą Ci sprzedać nudny produkt i przekształcić go w coś rewelacyjnego.20 Pomysłów na marketing nudnych produktów - https://www.lukaszhodorowicz.pl/odcinek-220 - ✉ Zapisz się do newslettera Marketing z Głową [darmowy] - https://bit.ly/3ZDIKFX✉ Zapisz się do newslettera Marketing Navigator [premium] - https://bit.ly/414fadl👨‍👨‍👦‍👦 Dołącz do grupy na Facebooku - https://www.facebook.com/groups/447171648177891----⏰ Rozdziały00:00 - Wprowadzenie do tematu00:30 - Wprowadzenie do podcastu01:13 - Strategie sprzedaży nudnych produktów03:34 - Odkrywanie celu produktu04:44 - Przykłady odkrywania celu celu07:08 - Transformacja nudnych produktów10:07 - Dodawanie wartości do produktów10:57 - Decoupling w procesie zakupowym12:07 - Katalizatory w marketingu15:36 - Symbioza w biznesie17:18 - Podsumowanie i inspiracja---jak sprzedać nudny produkt, sprzedaż nudnych produktów, strategie sprzedaży, marketing produktów, inspiracje sprzedażowe, jak przekształcić produkt, Blendtec case study, strategia marketingowa, storytelling w sprzedaży, cel produktu, metoda 5 razy dlaczego, psychologia kognitywna, transformacja produktu, rozpoznanie potrzeb klienta, Starbucks doświadczenie, MailChimp, Duolingo, Old Spice kampania, usuwanie zbędnych elementów, proces zakupu, katalizator sprzedażowy, Lean Startup, Amazon decoupling, storytelling przykład, nisza w niszy, produkt flagowy, limitowane edycje, personalizacja produktów, symbioza w biznesie, współpraca z influencerami, LEGO kolaboracje. 
    --------  
    19:19
  • 🧠 Jak zdobyć pierwszych klientów, gdy dopiero zaczynasz
    'Wyróżnij się', 'zbuduj przewagę', 'pokaż swoją ofertę' - te rady świetnie działają, gdy masz już ugruntowaną pozycję na rynku. Ale co, gdy dopiero zaczynasz i nikt o Tobie nie słyszał? Dziś pokażę Ci, jak przyciągnąć pierwszych klientów, nawet gdy jesteś “świeżakiem” w branży.Materiały uzupełniające - https://www.lukaszhodorowicz.pl/odcinek-2195 etapów decyzji klienta - https://www.lukaszhodorowicz.pl/5-etapow-decyzji-dzieki-ktorym-klient-kupi-u-ciebie/✉ Zapisz się do newslettera Marketing z Głową [darmowy] - https://bit.ly/3ZDIKFX✉ Zapisz się do newslettera Marketing Navigator [premium] - https://bit.ly/3OSBQGX👨‍👨‍👦‍👦 Dołącz do grupy na Facebooku - https://www.facebook.com/groups/447171648177891----⏰ Rozdziały00:00 - Wprowadzenie do tematu01:29 - Zmiana nawyków i ich znaczenie02:51 - Psychologia sprzedaży04:14 - Pierwsze narzędzie: efekt nowego początku06:52 - Drugie narzędzie: impuls10:32 - Trzecie narzędzie: eliminowanie tarcia17:22 - Czwarte narzędzie: nagrody i kary20:54 - Podsumowanie i zakończenie---zdobywanie klientów, jak zdobyć klientów, pierwsze kroki w biznesie, przyciąganie klientów, nowi klienci, mała firma, sprzedaż, marketing, przewaga konkurencyjna, zmiana nawyków, start-up, efektywne techniki sprzedaży, zwiększenie sprzedaży, strategia marketingowa, psychologia sprzedaży, promocja firmy, impuls do działania, klient zaufanie, strategia pozyskiwania klientów, rynek docelowy, wprowadzenie produktu, efektywna kampania marketingowa, budowanie marki, psychologia konsumpcji, rozwijanie biznesu, optymalizacja procesów sprzedażowych, analiza rynku, nowe firmy na rynku, zdobywanie klientów online. 
    --------  
    22:22
  • 🧠 Nie sprzedawaj usług jak produktów – oto, co działa lepiej.
     Sprzedawanie usług bywa wyzwaniem. Jest trudniejsze niż sprzedaż produktów, które klient może zobaczyć, dotknąć czy przetestować. Jeśli zastanawiasz się jak lepiej sprzedawać usługi, dobrze trafiłeś. W tym odcinku pokażę Ci, jak – wykorzystując psychologię – zdobywać nowych klientów i skutecznie sprzedawać swoje usługi.Materiały uzupełniające - https://www.lukaszhodorowicz.pl/odcinek-218/ - ✉ Zapisz się do newslettera Marketing z Głową [darmowy] - https://bit.ly/3ZDIKFX✉ Zapisz się do newsletetr Marketing Navigator [premium] - https://bit.ly/3OSBQGX👨‍👨‍👦‍👦 Dołącz do grupy na Facebooku - https://www.facebook.com/groups/447171648177891----⏰ Rozdziały00:00 - Wprowadzenie do sprzedaży usług00:57 - Problemy ze sprzedażą usług02:02 - Różnice między produktami a usługami04:10 - Budowanie zaufania w sprzedaży usług04:44 - Błędy sprzedawców usług08:01 - Narzędzia do poprawy sprzedaży usług11:18 - Techniki budowania zaufania15:42 - Angażowanie klienta w proces20:56 - Podsumowanie i zakończenie---sprzedaż usług, jak sprzedawać usługi, budowanie zaufania, psychologia sprzedaży, sprzedaż vs produkt, proces sprzedaży usług, wycena usług, analiza wartości usług, zrozumienie klienta, techniki sprzedaży usług, umiejętności sprzedażowe, budowanie relacji z klientem, język korzyści, wykorzystanie psychologii w sprzedaży, marketing usług, zarządzanie oczekiwaniami klienta, jak zdobywać klientów, przykłady skutecznej sprzedaży, branding usług, wyzwania w sprzedaży usług, różnice między produktami a usługami, wartość dodana, jak wyceniać usługi, przykłady narracji w sprzedaży, psychologia konsumenta, zarządzanie doświadczeniem klienta, branding osobisty, storytelling w sprzedaży, metody budowania zaufania, strategie zdobywania klientów. 
    --------  
    21:57

Więcej Biznes podcastów

O Marketing z głową

Marketing z Głową to podcast o marketingu, psychologi i mózgu. Tu dowiesz się, jak konsumenci podejmują decyzje i jak na te decyzje wpływać. W podkaście poruszam takie tematy, jak: produktywność, sprzedaż, perswazja, marketing, copywriting, pisanie ofert sprzedażowych, radzenie sobie z obiekcjami klientów, storytelling, grywalizacja, psychologia konsumentów itd. W każdym odcinku poznasz ciekawe i zaskakujące historie znanych marek oraz zwykłych ludzi. Dowiesz się, jakie mechanizmy psychologiczne kształtują nasze wybory. Nauczysz się lepiej przekonywać konsumentów do zakupów. Zrozumiesz, jak podejmować lepsze decyzje w życiu i w biznesie. Chcesz, aby klienci kupowali u Ciebie, nawet jeśli za rogiem jest tańsza konkurencja? Zapisz się do darmowego newslettera Marketing z Głową na www.lukaszhodorowicz.pl
Strona internetowa podcastu

Słuchaj Marketing z głową, Nowoczesna Sprzedaż i Marketing i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Media spoecznościowe
v7.9.1 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 2/27/2025 - 10:00:06 AM