Prowadzenie firmy to nieustanne poszukiwanie odpowiedzi na trzy pytania: kiedy, jak i czy w ogóle warto? Każdy przedsiębiorca prędzej czy później staje przed dylematem: rozwijać i skalować biznes czy utrzymać go na obecnym poziomie?Z jednej strony więcej pracowników i większa liczba zleceń mogą oznaczać dynamiczny rozwój, większe zyski i umocnienie pozycji na rynku. Z drugiej – wiąże się to z większą odpowiedzialnością, nowymi wyzwaniami organizacyjnymi i finansowymi, a także ryzykiem, że szybki wzrost wymknie się spod kontroli.Zapraszam Cię do obejrzenia najnowszego odcinka podcastu, w którym wspólnie z Tomaszem Więchem, CEO KAMAN Marketing rozmawiamy o tym, jak kiedy warto skalować biznes i jak wspierać działania firmy marketingiem.Z odcinka dowiesz się m.in.: 📌 Czy liczenie jest koniecznością, gdy ma się swój biznes?📌 Dane firmy - dzielić się nimi z pracownikami?📌 Czy marketing musi dużo kosztować, aby był skuteczny?Natalia Bogdan============= 🎙️Chcesz wystąpić w moim podcaście? ➡️ Napisz na:
[email protected]=============00:0000:55 – Czym zajmuje się Tomek?01:34 – Czy mając swój biznes trzeba liczyć?04:21 – Jak i kiedy Tomek dzieli się danymi z pracownikami?06:06 – Czy budżetowanie musi być przerażające?08:25 – Jak Tomek mierzy marketing?09:35 – Czy markę osobistą należy mierzyć razem z firmową?14:08 – Ile Tomek wydaje na marketing?19:20 – Czy czas poświęcony na markę osobistą wlicza się w koszty marketingu?20:27 – Czy każdy właściciel powinien mieć personal brand?26:22 – Jak wygląda prowadzenie firmy zdalnej?29:32 – Co skłoniło Tomka do założenia firmy w 100% zdalnej, poza szerszym wyborem pracowników?30:41 – Jak wyglądają spotkania firmy, która pracuje zdalnie, i jakie są ich cele?32:57 – Jak stwierdzić, jak duża powinna być firma?35:13 – Czy Tomek widzi korelację między rozwojem firmy a życiem prywatnym?37:13 – Czy zdarza się, że klienci chcą pracować bezpośrednio z właścicielem firmy?38:58 – Czy Tomek ma w swojej firmie rutynę komunikacyjną z pracownikami?41:12 – Czy skalowanie jest dla każdego?42:52 – Po co Tomkowi jest firma?44:42 – Czy Kaman Marketing korzysta z talentów Gallupa?46:27 – Na co Tomek zwraca uwagę u nowych pracowników?47:29 – Czy Tomek, jako właściciel bierze udział we wszystkich rekrutacjach?50:12 – Jak Tomek wspomina początki skalowania i pierwsze porażki?54:08 – Jakie były wyzwania z zarządzaniem zespołem?55:47 – Co Tomek doradziłby sobie na początku?