Podcast brandoholika o pragmatycznym brand marketingu.Mówię do przedsiębiorców i marketerów, bez marketingowego bełkotu. Pokazuję, że budowanie marki to nie cza...
To odcinek, który może się nie spodobać koleżankom i kolegom z branży graficznej. Ale powinien spodobać się Tobie, jeśli planujesz zlecić projekt brandingu grafikowi freelancerowi, studiu projektowemu czy agencji.Opowiadam o 5 zasadach, które warto zastosować, aby podnieść skuteczność procesu i jakość projektów, które otrzymasz. Więcej z tego odcinka → https://brandoholik.pl/podcast/49Potrzebujesz wsparcia w budowaniu marki? Wejdź na moją stronę i sprawdź jak mogę pomóc Twojej marce → https://brandoholik.pl/wspolpracaZapisz się na newsletter, aby otrzymywać dodatkowe materiały oraz powiadomienia o nowych odcinkach → https://brandoholik.pl/newsletter
--------
38:55
#48: Biznes czy Brand – co ważniejsze na starcie?
Czy rozwijanie firmy powinno od samego początku iść w parze z budowaniem marki? A może firma musi dojrzeć do tego, aby świadomie budować swój brand? Czy można przespać moment, w którym biznes powinien skupić się brand marketingu? Kiedy jest na to za wcześnie, a kiedy za późno?Odpowiadam na te pytania w tym odcinku!Więcej z tego odcinka → https://brandoholik.pl/podcast/48Potrzebujesz wsparcia w budowaniu marki? Wejdź na moją stronę i sprawdź jak mogę pomóc Twojej marce → https://brandoholik.pl/wspolpracaZapisz się na newsletter, aby otrzymywać dodatkowe materiały oraz powiadomienia o nowych odcinkach → https://brandoholik.pl/newsletter
--------
42:43
#47: Gen Z i Gaming w brand marketingu → Wiktoria Wójcik
Czy Gen Z to ściema? Czy pokoleniowe łatki mają w ogóle sens? Co sprawia, że ludzie z tego pokolenia jakoś szczególnie różnią się od pozostałych? Jak marketing powinien traktować Zetki? Jak wykorzystać potencjał tej generacji? Jak nie zepsuć relacji z Zetkami?Jaką rolę w tym wszystkim odgrywa gaming? W co grają dziewczyny? Jak marki mogą wykorzystać gaming w swoich działaniach marketingowych? Czy każda marka może wejść w gaming? Jak zrobić to mądrze?To długa lista pytań, na które odpowiadała Wiktoria Wójcik – Zetka, która zawodowo łączy gaming i marketing.To oczywiście 47, a nie 48 odcinek jak mówię we wstępie :)Linkedin Wiktorii → https://www.linkedin.com/in/vikivojcik/Instagram Wiktorii → www.instagram.com/vikivojcikTikTok Wiktorii → https://www.tiktok.com/@vikivojcikStrona InStreamly → https://instreamly.com Więcej z tego odcinka → https://brandoholik.pl/podcast/47Potrzebujesz wsparcia w budowaniu marki? Wejdź na moją stronę i sprawdź jak mogę pomóc Twojej marce → https://brandoholik.pl/wspolpracaZapisz się na newsletter, aby otrzymywać dodatkowe materiały oraz powiadomienia o nowych odcinkach → https://brandoholik.pl/newsletter
--------
55:56
#46: Jak zorganizować warsztaty strategiczne?
Warsztaty to często pierwszy krok, który podejmuje firma, gdy myśli o przepracowaniu strategii. Ale źle poprowadzone warsztaty przynoszą podwójną stratę! Po pierwsze nie dają wartościowego wkładu do procesu, a po drugie zniechęcają do kolejnych warsztatów, przez co trudno jest naprawić sytuację.Warsztaty strategiczne powinny wyglądać inaczej niż te operacyjne, taktyczne. Dlatego warto dobrze je przemyśleć i zaplanować. Właśnie o tym opowiadam w tym odcinku. Więcej z tego odcinka → https://brandoholik.pl/podcast/46Potrzebujesz wsparcia w budowaniu marki? Wejdź na moją stronę i sprawdź jak mogę pomóc Twojej marce → https://brandoholik.pl/wspolpracaZapisz się na newsletter, aby otrzymywać dodatkowe materiały oraz powiadomienia o nowych odcinkach → https://brandoholik.pl/newsletter
--------
46:04
#45: Jak Chińczycy robią marketing? → Leszek Ślazyk / Chiny24.com
Chiny stają się pierwszą gospodarczą potęgą świata, więc musimy się nimi interesować. Rozwój tego kraju jest tak szybki, że nasza świadomość za nim nie nadąża. Oprócz wysokiej jakości produkcji Chińczycy doskonalą się w robieniu biznesu, czyli też w sprzedaży i marketingu. Czego powinniśmy się od nich uczyć?Jak przygotować się na wejście chińskich marek na europejski rynek? Czy mamy szansę wyjść z naszymi markami na tamten potężny rynek?Rozmawialiśmy o tym z człowiekiem, który uważnie obserwuje to, co gospodarcza, polityczni i biznesowo dzieje się w Chinach.Strona www → https://chiny24.com/Linkedin Leszka Ślazyka → https://www.linkedin.com/in/leszekslazyk/ Więcej z tego odcinka → https://brandoholik.pl/podcast/45Potrzebujesz wsparcia w budowaniu marki? Wejdź na moją stronę i sprawdź jak mogę pomóc Twojej marce → https://brandoholik.pl/wspolpracaZapisz się na newsletter, aby otrzymywać dodatkowe materiały oraz powiadomienia o nowych odcinkach → https://brandoholik.pl/newsletter
Podcast brandoholika o pragmatycznym brand marketingu.Mówię do przedsiębiorców i marketerów, bez marketingowego bełkotu. Pokazuję, że budowanie marki to nie czarna magia.