Cześć, nazywam się Jacek Kłosiński, a to jest podcast Marketing Opanowany.W każdym odcinku wybieram jeden konkretny problem związany z marketingiem i pokazuję j...
Efekt dziurawego wiadra – dlaczego większy zasięg to pułapka
Zależy Ci na większym zasięgu? Marketing ma Ci pomóc dotrzeć do nowych odbiorców? Jasne, to wydaje się logiczne, bo: większe zasięgi = więcej klientów = większa sprzedaż, prawda? 🤔No właśnie… niekoniecznie. :)W nowym odcinku pokazuję dlaczego tracimy często masę energii, czasu i pieniędzy przez „efekt dziurawego wiadra”.👇 Z tego odcinka dowiesz się:✅ Dlaczego większe zasięgi to często marketingowa próżność.✅ Jakie kosztowne błędy popełniamy przez skupianie się na zasięgu.✅ Co zrobić, żeby Twój marketing faktycznie przekładał się na wyniki.Więcej znajdziesz też na marketingopanowany.pl Spis treści:00:00:00 Wstęp00:00:42 Intro00:01:04 Kontekst00:02:31 Problem00:04:05 Wniosek 100:05:15 Wniosek 200:06:25 Wniosek 300:08:40 PodsumowanieZnajdź mnie:LinkedIn – koniecznie dodaj mnie do kontaktówInstagram – właśnie tworzymy nowe filmy na tę platformęYouTube – wszystkie odcinki podcastu mają wersję wideoSpotify – tam znajdziesz mój podcastApple Podcasts – posłuchasz również tutaj
--------
9:41
Jak badać opinie klientów – metoda NPS
➡️ Zobacz nasz program szkoleń i konsultacji, trwają zapisy: marketingopanowany.pl/kohorta—Pewnie też często słyszysz, że trzeba „zbierać opinie klientów”.Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. 🙂 Jak do tego podejść?W tym odcinku pokazuję prostą metodę o nazwie Net Promoter Score (NPS). Daj mi 10 minut, a wytłumaczę Ci na czym to polega i jak to wdrożyć u siebie.Z tego odcinka dowiesz się:✅ Jak jedna prosta metoda zastępuje długie, skomplikowane ankiety.✅ Jak interpretować wyniki NPS w różnych branżach.✅ W jakich kluczowych momentach warto pytać klientów o opinię.✅ Jakie dodatkowe pytania zadawać, żeby wyciągnąć najwięcej wartości z odpowiedzi.Pokażę Ci też przykład z własnego podwórka. Zobaczysz jak wykorzystujemy NPS w naszym programie szkoleń i co nam to dało. Poznasz konkretne liczby, wnioski i sposób wdrożenia, który możesz od razu wykorzystać w swoim biznesie.➡️ Więcej znajdziesz na marketingopanowany.pl/kohortaSpis treści:00:00:00 Wstęp00:00:37 Intro00:00:59 Kontekst00:02:02 Praktyka00:04:24 Analiza00:08:30 Narzędzia00:09:19 PodsumowanieZnajdź mnie:LinkedIn – koniecznie dodaj mnie do kontaktówInstagram – właśnie tworzymy nowe filmy na tę platformęYouTube – wszystkie odcinki podcastu mają wersję wideoSpotify – tam znajdziesz mój podcastApple Podcasts – posłuchasz również tutaj
--------
10:12
Insighty w marketingu – czym są i jak ich szukać
Jest taki marketingowy banał, że „trzeba rozumieć klientów”.Wszyscy wiemy, że to ważne, ale… co to w praktyce oznacza?Kiedy zaczynamy szukać sposobów, można trafić na takie pojęcie, jak:💡 INSIGHT (albo insight konsumencki)To dobry trop, bo (w dużym skrócie) insighty to właśnie potrzeby klientów, które możemy odkrywać.Jeśli umiemy ich szukać i wyciągniemy z nich wnioski, mogą być naprawdę potężne.No ale znowu pojawia się pytanie: jak to zrobić?Nagrałem o tym nowy odcinek. 🙂⬇️ Pokażę Ci jak jeden mój insigth przerodził się w 7-cyfrowy biznes i co musiałem zrozumieć, żeby tak się stało.Dowiesz się:✅ Czym różni się insight od zwykłej obserwacji?✅ Jakie trzy elementy są potrzebne, żeby insight był dobry?✅ Jakich mam pięć wniosków z szukania insightów przez ostatnie lata? SPIS TREŚCI:00:00:00 Wstęp00:00:47 Intro00:01:09 Kontekst00:04:17 Praktyka00:05:09 Punkt 1 00:05:44 Punkt 200:06:20 Punkt 3 00:07:20 Wnioski00:07:39 Wniosek 100:08:01 Wniosek 2 00:08:52 Wniosek 300:10:23 Wniosek 400:10:46 Wniosek 500:11:34 Podsumowanie
--------
12:51
Czy warto robić treści, które się nie klikają?
Regularnie tworzysz merytoryczne treści, ale efekty są słabe? Post o tym, jak Wasz zespół spędził piątkowe popołudnie przy pizzy dostał więcej reakcji niż wszystkie eksperckie artykuły z ostatniego miesiąca? Zastanawiasz się, czy może warto odpuścić sobie tworzenie „poważnych” treści i skupić się na tym, co „się klika”?W tym odcinku podpowiadam jak można podejść do tego problemu:✅ Pokazuję przykład mojego klienta, który miał podobny dylemat.✅ Tłumaczę jak wykorzystać mechanizm „kuli śnieżnej” w content marketingu.✅ Podpowiadam jakie wskaźniki naprawdę warto śledzić, żeby ocenić skuteczność swoich treściWięcej znajdziesz na marketingopanowany.plSPIS TREŚCI:00:00:00 Wstęp00:00:42 Intro00:01:04 Kontekst00:01:55 Problem00:06:19 Wnioski00:06:51 Wniosek 100:07:54 Wniosek 200:08:41 Wniosek 300:09:25 Wniosek 400:10:24 Wniosek 500:11:23 Podsumowanie
--------
12:36
Najczęściej pomijany element marketingu
Jaki jest najważniejszy błąd marketingowy, z którym od lat się spotykam? Dlaczego większość firm go popełnia i jak go naprawić?Z tego odcinka dowiesz się:✅ W którym miejscu tracisz najwięcej potencjalnych klientów (i dlaczego nawet o tym nie wiesz)?✅ Co tak naprawdę robią Twoi klienci, zanim trafią na Twoją stronę czy profil w social mediach?✅ Jak skuteczniej docierać do osób, które mogą skorzystać z Twojej oferty?Więcej znajdziesz na marketingopanowany.pl SPIS TREŚCI:00:00:00 Wstęp00:01:32 Intro00:01:53 Problem00:02:26 Kontekst00:05:53 Badania, czyli więcej kontekstu00:07:40 Wnioski00:07:50 Wniosek 100:08:36 Wniosek 200:09:14 Wniosek 300:10:09 Wniosek 400:11:28 Wniosek 500:12:25 Podsumowanie
Cześć, nazywam się Jacek Kłosiński, a to jest podcast Marketing Opanowany.W każdym odcinku wybieram jeden konkretny problem związany z marketingiem i pokazuję jeden sposób na to, jak radzić sobie z tym problemem.➡️ Więcej szczegółów znajdziesz na marketingopanowany.pl
Słuchaj Marketing Opanowany, Inwestomat - oszczędzanie, inwestowanie, wolność finansowa i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl