Powered by RND
PodcastyBiznesMamy na to slajd
Słuchaj Mamy na to slajd w aplikacji
Słuchaj Mamy na to slajd w aplikacji
(4 676)(250 137)
Zapisz stacje
Budzik
Sleep timer

Mamy na to slajd

Podcast Mamy na to slajd
GoldenSubmarine
Kuba Kwaczyński i Marta Ulman z agencji GoldenSubmarine ze strategicznym zacięciem poszukują insightów i rozkminiają co aktualnie piszczy w marketingu. Trendy? ...

Dostępne odcinki

5 z 70
  • Jezu, wy tu tak mieszkacie?! (Maria Filcek i Jacek Grzeszak, Minds & Roses)
    Niewiele jest kategorii produktowych które konsumujemy poza domem: żywnością wypełniamy lodówki a kosmetykami łazienkowe szuflady, robimy remonty by zamontować półki na których lądują "przydasie". We własnych czterech ścianach odpoczywamy, kłócimy się, godzimy i planujemy przyszłość, strategicznie więc dobrze jest wiedzieć jak mieszkają współcześni Polacy. Maria Filcek i Jacek Grzeszak, senior konsultanci z agencji Minds & Roses podzielą się danymi dotyczącymi "typowego polskiego mieszkania" które zebrali na potrzeby występienia podczas tegorocznego festiwalu Insightów i Innowacji Insummit 2024. W gratisie - Marta narzeka na wiecznie niedokręcone listwy przypodłogowe a Kuba opowiada o doświadczeniu życia w chowie klatkowym. golden, submarine, goldensubmarine, jakub, kwaczynski, marta, ulman, marketing, reklama, agencja, reklamowa, reklama, digital, strategia, kampanie, promocja, PTBRIO, trendhunting, trend, impact, polskie, towarzystwo, badanie, rynek, opinia, insummit, maria, filcek, jacek, grzeszak, minds, roses, mieszkania, domy, patodeweloperka, ikea, remont, kredyt, kostka, dom, kawalerka, lokal, hipoteka, insight, insummit, przestrzeń, kanapa, sypialnia, łóżko, bliźniak
    --------  
    48:57
  • Trend Impact 2024 czyli jak zmieniają się Polacy? (Aleksandra Gębarowska, PTBRiO)
    Insightowy spis powszechny Polaków - tak można jednym zdaniem podsumować czym jest projekt trendwatchingowy Trend Impact, którego metodologie i wyniki omawiamy przy podcastowych mikrofonach z Olą Gębarowską, członiknią tegorocznego zespołu badawczego. A dzieje się u nas sporo! Od rewizji relacji rodzinnych, przez redfiniowanie patriotycznych postaw, aż po zakupy w stylu fast & furious - po kilkunastu miesiącach wrócił nad Wisłę optymizm konsumencki. Dzisiaj skupimy się na omówieniu wniosków z dwóch bloków "Relacje" oraz "Zakupy". Projekt TREND IMPACT realizowany jest w ramach działań PTBRiO co 2 lata, nieprzerwanie od 2008 roku, a dodatkowo w kwietniu 2024 roku po raz pierwszy miał dodatkową odsłonę – „Youth”, skupioną wyłącznie na pokoleniu Z. Link do bezpłatnego raportu Trend Impact Youth znajdziecie tutaj: https://insummit.pl/youth/ Think Tank projektu Trend Impact 2024: Aleksandra Gębarowska, Agnieszka Warzybok, Basia Zajączkowska, Marta Skalmowska, Sylwia Dąbkowska, Marta Grybś-Kabocik, Przemek Huk, Aleksandra Trojanowska, Patrycja Prochera, Kasia Gawlik, Konrad Siwiński
    --------  
    52:16
  • Jak ludzi angażować w sport i komunikację marki? (Krzysztof Gońka, Decathlon)
    Roweroterapie, zwalnianie pracowników na sport, walka o WF na maturze - Decathlon nie próżnuje, jeśli chodzi o rozruszanie Polaków nie tylko kusząc ofertą ale i odważną komunikacją. Dzisiaj przy mikrofonie uprawiamy marketingowy drybling razem z Krzysztofem Gońką, szefem komunikacji marki Decathlon w Polsce, który dzieli się kulisami strategii komunikacji tego brandu. A na boisku dzieje się sporo! Głośny globalny rebranding, profesjonalizacja marek własnych i pozycjonowanie zachęcające do zabawy sportem - wszystko w imię demokratyzacji aktywności fizycznej. Jak łączyć świat reklamy ze sportowym zacięciem - także w prywatnym kalendarzu? Posłuchajcie! golden, submarine, goldensubmarine, jakub, kwaczynski, marta, ulman, marketing, reklama, agencja, reklamowa, reklama, digital, strategia, kampanie, promocja, advertising, decathlon, sport, piłka, nożna, rebranding, bieg, quechua, marka, krzysztof, gonka, retailer, siec, handlowa, nike, adidas, puma,
    --------  
    51:24
  • Słodkie sprawki, czyli o marketingu Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel (Robert Zydel, E.Wedel)
    Czy w muzeum można podjadać? Można! Wraz z początkiem września na mapie Warszawy pojawił się wyjątkowa instytucja - Muzeum Czekolady E.Wedel, której Dyrektor - Robert Zydel spotkał się z nami, by opowiedzieć o tym jak zmieniają się muzea i ich rola, jaką pełnią jako instytucje kultury. Zapomnijcie o dystansujących gmachach, odwiedzanych tylko z wycieczką szkolną. Dziś stają się sensorycznymi centrami doświadczeń, do którego się chętnie wraca na nowe warsztaty i czasowe wydarzenia. Za interaktywnym projektem wystawy powinna nadążać równie angażująca komunikacja - i to o niej rozmawiamy dziś w naszym strategicznym gronie.
    --------  
    44:29
  • #JustChatting o streamingu
    Czy ktokolwiek miałby cierpliwość śledzenia 4 godzin transmisji na żywo jak ktoś gra, je, śpi, lub ogląda coś na ekranie? Oczywiście! W Polsce conajmniej 2,5 miliona użytkowników śledzi streamerów, najczęściej na Twitchu, platformie która niepodzielnie rządzi w tym segmencie videocontentu. Specyfika treści i publiki powoduje, że marketerzy podchodzą do reklamowanie się w uniwersum streamingu ze strategiczną rezerwą, bo tam "sami gamerzy", "niskie zasięgi", "brand safety" , bo "fake viewsy". Ile w tych przekonaniach jest prawdy? W streamerski ogień pytań bierzemy dzisiaj Szymona Kubiaka ze startupu InStreamly, pomagającego markom w odnalezieniu się w świecie Twitcha.
    --------  
    50:20

Więcej Biznes podcastów

O Mamy na to slajd

Kuba Kwaczyński i Marta Ulman z agencji GoldenSubmarine ze strategicznym zacięciem poszukują insightów i rozkminiają co aktualnie piszczy w marketingu. Trendy? Inspiracje? Na wszystko mają slajd!
Strona internetowa podcastu

Słuchaj Mamy na to slajd, A Bit of Optimism i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Media spoecznościowe
v7.1.0 | © 2007-2024 radio.de GmbH
Generated: 12/19/2024 - 3:28:26 AM