SEZON IV #7 - O programie rozwoju talentów e-Xperience - Alicja Bogusz
#dobrzetuzaczynać, czyli co czeka uczestników programu e-Xperience?Złap pierwsze doświadczenie zawodowe, czyli jak wyglądają zadania w ciągu 6-miesięcznej przygody?Rozwój po programie, czyli o roli Junior PR SpecialistBudowanie świadomości marki Allegro na rynkach zagranicznych - jak dostosowujemy komunikację do odbiorców?Tworzenie contentu na TikToku - jak wygląda taki proces od kuchni?Między innymi na te pytania odpowie Alicja Bogusz, Junior PR Specialist w Allegro. Więcej informacji o programie e-Xperience czeka na Was również na: https://jobs.allegro.eu/e-xperience/Prowadzący: Krzysztof PalfnerChcesz być na bieżąco? Włącz powiadomienia dotyczące nowych odcinków!Obserwuj nas w mediach społecznościowych: LinkedIn I Facebook I Instagram
--------
15:00
SEZON IV #6 - O internacjonalizacji sprzedających - Magdalena Rudowicz
Allegro to już nie tylko platform lokalna a regionalna - jakie największe benefity czekają na sprzedawców, gdy wchodzą na rynek zagraniczny?Każdy nowy rynek to nowe wyzwania - jakie największe kulturowe zaskoczenia czekały na nas na rynku czeskim, słowackim czy węgierskim?W jaki sposób pomagamy sprzedającym pokonywać bariery prawne, podatkowe i logistyczne?W jaki sposób edukujemy sprzedających w temacie sprzedaży międzynarodowej?Na jakie wartości i umiejętności zwracamy uwagę przy rekrutacji do zespołu? Między innymi na te pytania odpowie Magdalena Rudowicz, Manager, Group Business Product Management w Allegro.Prowadzący: Krzysztof PalfnerChcesz być na bieżąco? Włącz powiadomienia dotyczące nowych odcinków!Obserwuj nas w mediach społecznościowych: LinkedIn I Facebook I Instagram
--------
28:55
SEZON IV #5 - O komunikacji edukacyjnej i standardach pisania - Anna Maria Kottas & Monika Lipska
Czy miłość do języków to must-have w dziale komunikacji? Jakie wyzwania kryją się za tworzeniem treści informacyjnych i edukacyjnych? Zarządzanie komunikacją w czterech językach – jak wpływają na to różnice kulturowe? „Plain language” i „power writing” - jak tworzymy zgodnie ze standardami pisania? AI coraz częściej wykorzystywane jest w biznesie - jak wspieramy się sztuczną inteligencją? Kogo szukamy? Jakie cechy lub umiejętności są kluczowe, aby odnieść sukces w tej roli?Między innymi na te pytania odpowiedzą Anna Maria Kottas, Senior Communication Specialist oraz Monika Lipska, Communication Specialist w Allegro.Prowadzący: Krzysztof PalfnerChcesz być na bieżąco? Włącz powiadomienia dotyczące nowych odcinków!Obserwuj nas w mediach społecznościowych: LinkedIn I Facebook I Instagram
--------
31:22
SEZON IV #4 - O procesie rekrutacji i kulturze organizacyjnej - Patrycja Wiatr
Jak dostać się do Allegro?Jak sprawdzamy kompetencje kandydatów na różnych etapach procesu rekrutacyjnego?Jak rekrutujemy zgodnie z The Allegro Way?Co sprawia, że nasz sposób rekrutacji wyróżnia się na tle konkurencji?Jakie mamy rady dla aplikujących?Między innymi na te pytania odpowie Patrycja Wiatr, Manager, Group Talent Acquisition w Allegro.Prowadzący: Krzysztof PalfnerChcesz być na bieżąco? Włącz powiadomienia dotyczące nowych odcinków!Obserwuj nas w mediach społecznościowych: LinkedIn I Facebook I Instagram
--------
14:39
SEZON IV #3 - O wychodzeniu poza działowe ramy - Ewelina Łopatka
Czy trzeba zmienić pracę, aby zmienić ścieżkę kariery?Różnorodność możliwości - czyli o turystyce międzyzespołowej i rekrutacji wewnętrznejJak wspieramy naszych liderów w rozwoju kompetencji managerskich?Jak wygląda praca w zespole jakości katalogu produktów?Między innymi na te pytania odpowie Ewelina Łopatka, acting Data Quality Leader w Allegro.Prowadzący: Krzysztof PalfnerChcesz być na bieżąco? Włącz powiadomienia dotyczące nowych odcinków!Obserwuj nas w mediach społecznościowych:LinkedIn IFacebook IInstagram
To jest Allegro Podcast, w którym rozmawiamy o dobrych praktykach, inspirujących pomysłach oraz ciekawych rozwiązaniach stosowanych w Allegro. Podcasty są naszym sposobem aby opowiadać o tym jakie wyznajemy wartości oraz w jakim kierunku zmierzamy. Kolejne odcinki są zbiorem angażujących historii, dobrych praktyk i inspirujących case-studies. Do usłyszenia!