Ta jedna analiza która uwalnia gotówkę i poprawia rentowność ecommerce #20 | To (nie)kontroling
Umów się na bezpłatną konsultację: https://incro.pl/kontakt/Poznaj incro: https://incro.pl/ Analiza Rentowności Projektów i Klientów w Firmach Produkcyjnych W tym odcinku Michał i Mateusz omawiają kluczowe elementy analizy produktów, która może pomóc w identyfikacji miejsc, gdzie firma handlowa lub e-commerce przepala pieniądze. Przedstawiają metodologię analizy, której celem jest maksymalizacja sprzedaży i rentowności poprzez identyfikację pięciu głównych czynników: wartości magazynu per produkt, wartości sprzedaży, średniej rentowności procentowej i klasyfikację produktów w cztery kluczowe grupy. Analiza ma na celu ujawnienie produktów, które należy wyprzedać oraz tych, na których warto skupić uwagę, aby zwiększyć zyski i usprawnić działanie firmy.Subskrybuj nasz podcast i bądź na bieżąco z nowymi odcinkami! Masz pytanie?
[email protected] ---------- Linkedin Mateusz: Linkedin MateuszLinkedin Michał: Linkedin Michał ---------- #incro #kontrolingfinansowy #ToNieKontroling