Masz za dużo obowiązków? W tym odcinku znajdziesz sześć praktycznych wskazówek, które pomogą uporządkować Twoją codzienną pracę.Główne tematy:✅ Notowanie spraw i zobowiązań – zapisuj, zamiast pamiętać.✅ Zarządzanie zadaniami – planuj przyszłość i unikaj nagłych problemów.✅ Asertywność – stawiaj granice w kontaktach zawodowych.✅ Mierzenie czasu – optymalizuj swoje działania.✅ Procedury – ułatwiają delegowanie i minimalizują błędy.✅ Narzędzia – korzystaj z technologii!Posłuchaj i zyskaj większą kontrolę nad swoją pracą!W odcinku wspominamy:✔️Odcinek #1 Jak mądrze gasić pożary?: https://youtu.be/bpQDtYh3omY✔️Odcinek #42 Jak AI może pomóc zarządcom nieruchomości?: https://youtu.be/fDd-XCL5pg4✔️Warsztaty: Jak wyjść z chaosu i zarządzać zadaniami w ogólnie dostępnych narzędziach? - napisz do mnie i zapytaj o dostępność
[email protected]👉Autorką podcastu jest: Agnieszka GędłekInstagram: https://www.instagram.com/strefa.zarzadcyFacebook: https://www.facebook.com/strefa.zarzadcy/ YouTube: https://www.youtube.com/@StrefazarzadcyLinkedIn: https://www.linkedin.com/in/agnieszka-gedlek/ 📩 Zapis do Klubu Zarządców: https://strefazarzadcy.pl/🏡 Chcesz się rozwijać jako zarządca?Czytaj bloga Strefy Zarządcy: https://strefazarzadcy.pl/blog/Zapisz się newslettera Klubu Zarządców: https://strefazarzadcy.pl/klub-zarzadcy/Sprawdź szkolenia: https://strefazarzadcy.pl/szkolenia/Sklep Strefy Zarządcy: https://strefazarzadcy.salescrm.pl/