#94 Strategia vs. chaos – dlaczego tak wiele firm działa bez planu?
W tym odcinku bierzemy na warsztat temat, który potrafi zadecydować o „być albo nie być” każdej firmy – strategię. Czy naprawdę wiesz, dokąd zmierza Twoja firma? Czy masz plan, czy tylko luźne pomysły w głowie?Opowiadamy o tym, czym naprawdę jest strategia (a czym na pewno nie jest), dlaczego tak wiele firm w Polsce nie ma spisanego planu działania i co może się wydarzyć, jeśli dalej będziesz działać na czuja. Pokazujemy konkretne pytania, które powinien zadać sobie każdy przedsiębiorca – i dzielimy się naszymi doświadczeniami z pracy z dziesiątkami firm.
--------
48:50
#93 9 kluczowych narzędzi AI
Porozmawiajmy dzisiaj o narzędziach AI, które warto wprowadzić w swojej firmie. W tym odcinku omawiamy dziewięć konkretnych narzędzi, dziewięć konkretnych rozwiązań, które sami testujemy i używamy na co dzień. A Ty - jakie narzędzia AI już testowałeś w swojej firmie? A może masz inne, które warto poznać? Daj znać w komentarzu!
--------
39:05
#92 To zrobilibyśmy INACZEJ, gdybyśmy dziś zaczynali biznes
W dzisiejszym odcinku dzielimy się naszym doświadczeniem i analizujemy najczęstsze błędy, które popełniają przedsiębiorcy przy zakładaniu firmy. Pokazujemy konkretne działania, które warto wykonać ZANIM stworzysz stronę www, zaczniesz zatrudniać ludzi czy inwestować w technologię. Ten odcinek może oszczędzić Ci miesięcy (a nawet lat!) nieefektywnej pracy.
--------
28:30
#91 Marketing za 500 zł, 5 000 zł i 50 000 zł – co działa naprawdę?
Zainspirowani wiadomością od jednego z naszych widzów, postanowiliśmy odpowiedzieć na pytanie, które nurtuje wielu przedsiębiorców: „Jak robić skuteczny marketing, kiedy budżet jest bardzo ograniczony?”W tym odcinku przechodzimy przez trzy scenariusze prowadzenia marketingu w firmie: • ✅ Co robić mając do dyspozycji 500 zł miesięcznie? • ✅ Jak skutecznie inwestować w marketing 5 000 zł miesięcznie? • ✅ Jak skalować działania marketingowe przy 50 000 zł miesięcznie?Dowiesz się m.in.: • Jak prowadzić marketing bez przepalania budżetu • Jakie działania warto zautomatyzować? • Dlaczego strategia marketingowa jest kluczowa już od pierwszych kroków • Jak zbudować fundamenty widoczności marki przy minimalnym nakładzie finansowym • Jak budować marketing organiczny i płatny w synergiiJeśli działasz na ograniczonym budżecie albo planujesz skalowanie działań marketingowych — ten odcinek jest dla Ciebie!
--------
44:21
#90 Jak sprawdzić, czy jesteś zapóźniony technologicznie? 4 proste kroki
Jak sprawdzić, czy Twoja firma jest technologicznie zapóźniona? Poznaj 4-etapowy audyt dojrzałości cyfrowej!Czujesz, że Twoja firma mogłaby działać sprawniej, ale nie wiesz od czego zacząć? Masz wrażenie, że decyzje podejmowane są “na czuja”, a procesy w firmie są chaotyczne i niepoukładane? Ten odcinek jest właśnie dla Ciebie!Dowiesz się, jak samodzielnie przeprowadzić audyt dojrzałości cyfrowej firmy w oparciu o 4 kluczowe obszary: 1. Procesy – jak zmapować, mierzyć i automatyzować najważniejsze działania w firmie? 2. Narzędzia technologiczne – czy Twoje oprogramowanie wspiera czy hamuje rozwój? 3. Dane – jak je zbierać, analizować i podejmować decyzje na ich podstawie? 4. Automatyzacja – od makr w Excelu po zaawansowane integracje i AI.
"CEO hub | Jończyk i Bielecki" to podcast, w którym chcemy pomóc Ci wznieść Twój biznes na najwyższy poziom. Cezary Bielecki jest właścicielem firmy Digital Forms, gdzie od lat pomaga przedsiębiorstwom budować silne technologiczne fundamenty, Przemysław Jończyk z kolei od 17 lat prowadzi Grupę Strategiczno-Kreatywną JAAQOB, w której pomaga firmom budować swoje marki i tworzyć strategie marketingowe. Zapraszamy do słuchania i kontaktu z nami!
https://www.linkedin.com/in/cezarybielecki
https://www.linkedin.com/in/przemyslaw-jonczyk/