„Moja Droga” to podcast prowadzony przez Dagmarę Brzezińską i Barbarę Mierzwińską – praktyczki biznesu i przyjaciółki. Program przeznaczony jest dla ludzi cieka...
Dagmara Brzezińska i Barbara Mierzwińska w pierwszym odcinku „Mojej drogi” w nowym roku podsumowującbiznesowe trendy 2024 roku i szukają świeżych inspiracji. Zwracają uwagę na rozkręcony wyścig technologiczny – od sztucznej inteligencji po biotechnologię (nadal przewodzą w nim Stany Zjednoczone, choć gonione i podgryzane przez Chiny), przypominają katastrofy naturalne (huragany, powodzie, pożary), które przerwały łańcuchy logistyczne, oraz rozgrywanie sceny gospodarczej przez politykę. Jak mówią, nadzieja w tym, że mimo nowych dyktatur, niektóre także upadają, a demokracja mimo wszystko nadal trwa (w 2024 roku odbyło się najwięcej wyborów w dziejach świata). Za największą potrzebę zaczynającego się 2025 roku rozmówczynie uznają (oprócz wielu biznesowych prognoz), „odbudowę człowieczeństwa” i „human touch” jako cenną wartość dodaną w cyfrowych biznesach.Podcastu „Moja droga” możesz posłuchać na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz oglądać na YouTube.
--------
1:08:59
Katarzyna Godlewska o tym, jak się tworzy biznes suplementów
Spotykamy się z Katarzyną Godlewską, o której można powiedzieć, że jest „seryjną przedsiębiorczynią”, która kreuje i prowadzi kolejne firmy w różnych obszarach – od branży HR po rynek suplementów i odnoszącą sukcesy markę Nikalab. Rozmawiamy o odwadze wchodzenia w nowe obszary, o rosnącym w Polsce rynku suplementów i o tym, jak z sukcesem tworzyć firmę w tym obszarze i przekonać do niej odbiorczynie i odbiorców. A także o szukaniu świeżych rozwiązań w biznesie i porzucaniu rutyny.Partnerem piątego sezonu podcastu „Moja Droga” jest marka Range Rover. Podcastu „Moja droga” możesz posłuchać na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz oglądać na YouTube.
--------
1:07:43
Paweł Chrzan o tym, jak żyć z pomagania innym
W nowym odcinku podcastu „Moja Droga” Dagmara Brzezińska i Barbara Mierzwińska rozmawiają z współzałożycielem platformy Wellbee służącej rozwojowi osobistemu i psychoterapii. Założona cztery lata temu usługa pomogła już kilkudziesięciu tysiącom osób. Prowadzące przyglądają się zawodowej i życiowej ścieżce swojego gościa, który pracował dla technologicznych gigantów (Google, Facebook, Booksy) w Londynie i w Dublinie, aby w końcu założyć własny startup, w którym pomaga innym osiągnąć psychiczną równowagę w życiu i w pracy. I to w czasach, kiedy badania pokazują, że niemal dwie trzecie polskich pracowników zaobserwowało pogorszenie stanu psychicznego w ciągu ostatnich trzech lat, a 60 proc. z nich odczuwa smutek i bezsilność. Jak uważa bohater audycji, to wielki temat, z którym musimy zmierzyć się dziś. Jak Paweł Chrzan żyje z pomagania innym? Dlaczego wybrał ten obszar działań? Jakie ma obserwacje na temat dobrostanu pracowników i kultury pracy w korporacjach i firmach polskich, a zagranicznych? Dlaczego według niego tak powszechnym problemem jest obecnie brak równowagi psychicznej i lawinowo rosnące przypadki depresji, stanów lękowych i wypalenia zawodowego w społeczeństwie?Partnerem piątego sezonu podcastu „Moja Droga” jest marka Range Rover. Podcastu „Moja droga” możesz posłuchać na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz oglądać na YouTube.
--------
1:18:15
Justyna Przygońska o marce The Odder Side, która podbija świat
Rozmawiamy z Justyną Przygońską, która razem ze swoją przyjaciółką Brygidą Handzelewicz-Wacławek założyła znaną i cenioną także za granicą markę modową The Odder Side. To historia tego, jak chwilowo bezrobotna historyczka sztuki, która miała za sobą m.in. pracę w promocji instytucji sztuki i marki mody męskiej, podejmuje ryzyko i skacze na główkę w biznesie (wspólnie z partnerką). Dziś od tego momentu mija 10 lat, a dziewczyny zatrudniają kilkadziesiąt osób i mają butiki nie tylko w Polsce, ale również w Amsterdamie i Paryżu, pop-store w Los Angeles, a także 200 tys. obserwujących ich konto na Instagramie. Rozmawiamy o odważnych początkach, podziale pracy ze wspólniczką, rozwoju firmy i pomocy coacha w budowaniu jej komunikacji wewnętrznej. Także o radzeniu sobie z odpowiedzialnością i stresem m.in. dzięki uprawianiu sportu i uziemiającej roli rodziny. Oraz o pomysłach na udane kampanie promocyjne i o radości z własnego biznesu, bo, jak mówi rozmówczyni, w końcu to jest najważniejsze.Partnerem piątego sezonu podcastu „Moja Droga” jest marka Range Rover. Podcastu „Moja droga” możesz posłuchać na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz oglądać na YouTube.
--------
1:16:29
Joanna Czech o budowaniu marki w Stanach Zjednoczonych
W tym odcinku podcastu „Moja droga” prowadzące goszczą Joannę Czech, która zajmuje się pielęgnacją skóry amerykańskich gwiazd – od Umy Thurman i Kim Cattrall z „Seksu w wielkim mieście” po Annę Wintour. Rozmawiamy o drodze z Białegostoku do Nowego Jorku, Dallas i Los Angeles oraz o czterech dekadach w amerykańskiej branży beauty. O pierwszych trudnych krokach za oceanem, zdobywaniu kolejnych zawodowych szczebli oraz prestiżowych klientek, pracy na planach filmowych, po własne salony kosmetyczne i autorską markę założoną w 2021 roku. Bohaterka odcinka przygotowuje dziś gwiazdy sceny i ekranu do Met Gali, Oscarów czy festiwalu w Cannes. Mimo przebytych chorób nowotworowych i życiowych trudności, czerpie wielką energię ze swojej pracy oraz kontaktów z ludźmi, a w czasie wolnym ćwiczy z trenerem.Partnerem piątego sezonu podcastu „Moja Droga” jest marka Range Rover. Podcastu „Moja droga” możesz posłuchać na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz oglądać na YouTube.
„Moja Droga” to podcast prowadzony przez Dagmarę Brzezińską i Barbarę Mierzwińską – praktyczki biznesu i przyjaciółki. Program przeznaczony jest dla ludzi ciekawych nowych wyzwań i poszukujących swojej drogi. Goście podcastu dzielą się ze słuchaczkami i słuchaczami unikalną wiedzą, opowiadając o swoich doświadczeniach zawodowych.
Prowadzące dociekliwie analizują czynniki sukcesu stworzonych przez nich modeli biznesowych i karier sięgając do własnych doświadczeń. Aktualnie Dagmara i Barbara pełnią funkcje wiceprezesek firm działających w branży e-commerce. W przyszłości piastowały stanowiska kierownicze w obszarach marketingu, sprzedaży i operacji w korporacjach oraz startupach. Realizowały również projekty doradcze w różnych sektorach gospodarki - od handlu, przez telekomunikację i ochronę zdrowia.