Sklep Mao Powiedziane https://maopowiedziane.pl/ Dołącz do grona Patronów tego podcastu na http://www.patronite.pl/maopowiedziane Posłuchaj dalszej części odcinka na kanale Mao Powiedziane Plus na Spotify: https://open.spotify.com/show/0ySk7ZCQPHXRGLeC7IaZkj?si=ciUq8dgETyi4Hw4Zmkl5Ug Jak połączyć konto na Patronite ze Spotify https://patronite.pl/post/71266/polacz-konto-na-patronite-ze-spotify Chiński e-commerce stał się dziś fenomenem globalnym. My, Polacy, również dobrze o tym wiemy, ponieważ chińskie platformy sprzedażowe dotarły także nad Wisłę. Ale jak do tego doszło? W jaki sposób chińskie platformy e-commerce, a przede wszystkim pionierskie Taobao należące do Alibaby, zdołały rozkochać Chińczyków w zakupach online? Nie było to wcale oczywiste i często wymagało od firm internetowych wchodzenia w rolę… państwa. W tym odcinku rozmawiamy o tym procesie oraz o wielu zjawiskach mu towarzyszących, takich jak algorytmy, dane, spory konsumenckie, „wioski Taobao” czy specyfika chińskich konsumentów e-commerce. Spis treści:(0:00) Zaufanie konsumentów(14:44) Tworzenie instytucji(18:47) Władza podąża za Taobao(24:53) Taobao na wsi(34:58) Kto i jak kupuje w chińskim internecie(44:11) Nastawienie chińskich sprzedawców Dołącz do naszego Discorda (dla Patronów) https://patronite.pl/post/59230/jak-dolaczyc-do-naszego-discorda Postaw nam kawę na http://buycoffee.to/maopowiedziane Instagram: http://instagram.com/maopowiedziane Instagram Nadii: http://instagram.com/nadia.urban Instagram Weroniki: http://instagram.com/wtruszczynskaNapisz do nas:
[email protected]