Podcast Marki Testowane na Ludziach poleca się do słuchania.Pomagam w nim markom trafić do ludzi. I odwrotnie.Tym słuchającym podcast regularnie podobno pranie ...
W dziesiejszym odcinku moją gościnią jest Anna Ledwoń-Blacha, z którą rozmawiam o Brand Purpose, jej ostatniej książce i szeroko pojetym marketingu.
--------
49:31
Strategia marki w nurcie HCD - manifest
Odcinek ważny dla mnie z wielu powodów. Dzielę się ze światem konceptem, który dojrzewał we mnie ostatnie kilka lat. I puszczam go w świat, mimo tego, że work still in progress ;)To połączenie świata strategii ze światem metod projektanckich. Z odcinka dowiesz się:co to jest HCD (human centered design)co to oznacza, że strategia marki i komunikacji jest w nurcie HCD?co się musi wydarzyć, a co nigdy nie powinno się wydarzyć, żebyśmy mogli mówić o strategii w nurcie HCDczy taka strategia jest dla Ciebie i Twojej firmy?
--------
28:36
ABC MARKI - Wartości marki
Ten odcinek jest częścia Mini Serii ABC MARKI:Po co komu strategia marki i komunikacji.Grupa docelowa od nowa. Misja i wizja marki.Wartości marki.
--------
16:19
ABC MARKI - Misja i wizja
Ten odcinek jest częścia Mini Serii ABC MARKI:Po co komu strategia marki i komunikacji.Grupa docelowa od nowa. Misja i wizja marki.Wartości marki.
--------
14:26
ABC MARKI - Grupa docelowa od nowa
Ten odcinek jest częścia Mini Serii ABC MARKI:Po co komu strategia marki i komunikacji.Grupa docelowa od nowa. Misja i wizja marki.Wartości marki.
Podcast Marki Testowane na Ludziach poleca się do słuchania.Pomagam w nim markom trafić do ludzi. I odwrotnie.Tym słuchającym podcast regularnie podobno pranie szybciej schnie, a w ZUSie trafiają się tylko uprzejmi urzędnicy. Tym, którzy przesłuchali wszystkie odcinki ciurkiem – raz trafił się także kompetentny.Jeśli nie wierzysz, przeczytaj opinie:🦕 "Nuda. Nie polecam” powiedział nikt nigdy🦕 Ten podcast to samo mięso. SMUTECZEK - Greenpeace🦕„Cieszę się, że powstał ten podcast, mam teraz więcej czasu dla siebie” mąż Wardaszki