Zapraszamy do słuchania 'Liderów Sprzedaży i Marketingu B2B', podcastu dedykowanego profesjonalistom odpowiedzialnym za zwiększenie zysku w swoich firmach. Odkr...
Jak budować markę osobistą globalnie, nie będąc native speakerem? (Gość: Kuba Czubajewski)
W tym odcinku moim gościem jest Kuba Czubajewski, który prowadzi agencję content marketingu B2B - Story Angled, działającą globalnie.
Rozmawiamy m.in. o tym:
- jak zbudować silną pozycję na angielskojęzycznym rynku,
- jak Twitter i LinkedIn pomogły mu w stworzeniu mocnej marki.
- jak wygląda jego proces tworzenia treści z klientami,
- jakie pierwsze kroki rekomenduje w tworzeniu contentu
Potrzebujesz pomocy z wdrożeniem ABM, LinkedIna lub Sales Navigatora w swojej firmie? Znajdź mnie na LinkedIn (Tomasz Maciejewski).
A może chcesz poznać inne osoby zainteresowane marketingiem i sprzedażą? Zapraszam na comiesięczne spotkania LinkedIn Local Warszawa.
--------
44:44
O trendach w marketingu i sprzedaży w 2025 roku (Gość: Iwona Borawska)
Gościem tego odcinka jest Iwona Borawska, twórczyni m.in. podcastów Budowanie skutecznych zespołów czy Biznes na szpilkach oraz founderka Career Point.
W naszej rozmowie poruszyliśmy m.in. takie tematy, jak:
- rola AI w biznesie,
- zdalne zarządzanie, jako niezbędna umiejętność dobrych menedżerów,
- zmiana kompetencji sprzedażowych w obliczu automatyzacji,
- kluczowe cechy dobrego marketera w zmieniających się realiach,
- ewolucja rynku pracy i jak firmy mogą się do niej dostosować.
Potrzebujesz pomocy z wdrożeniem ABM, LinkedIna lub Sales Navigatora w swojej firmie? Znajdź mnie na LinkedIn (Tomasz Maciejewski).
A może chcesz poznać inne osoby zainteresowane marketingiem i sprzedażą? Zapraszam na comiesięczne spotkania LinkedIn Local Warszawa.
--------
1:04:30
Jak ułożyć współpracę marketingu i sprzedaży? Przykład Livespace (Gość: Aleksandra Korczyńska)
Gościem
dzisiejszego odcinka podcastu Liderzy B2B jest Aleksandra Korczyńska, CMO Livespace.
Rozmawialiśmy m.in. o:
efektywnym przekazywaniu leadów z marketingu do sprzedaży
prostym modelu bonusowym, który motywuje zespoły marketingu i sprzedaży
lead scoringu, który powinien być elastyczny i dopasowany do branży
konsultacyjnym podejściu sprzedaży do klienta
synergii obu zespołów, która jest potrzebna i (pomimo wielu urban legend) możliwa.
Potrzebujesz pomocy z wdrożeniem ABM, LinkedIna lub Sales Navigatora w swojej firmie? Znajdź mnie na LinkedIn (Tomasz Maciejewski).
A może chcesz poznać inne osoby zainteresowane marketingiem i sprzedażą? Zapraszam na comiesięczne spotkania LinkedIn Local Warszawa.
--------
29:19
O kluczowych cechach skutecznego lidera marketingu (Gość: Marcin Morawski)
Gościem dzisiejszego odcinka jest Marcin Morawski, dyrektor marketingu Dell Technologies Poland.
Rozmawialiśmy m.in. o:
- roli CMO i cechach skutecznych liderów marketingu
- doświadczeniach Marcina z konkursu CMO of the Year
- mapowaniu potrzeb komitetów zakupowych
- znaczeniu kultury organizacyjnej w osiąganiu celów sprzedażowych
- networkingu i golfie, jako narzędziu budowania relacji biznesowych
Potrzebujesz pomocy z wdrożeniem ABM, LinkedIna lub Sales Navigatora w swojej firmie? Znajdź mnie na LinkedIn.
A może chcesz poznać inne osoby zainteresowane marketingiem i sprzedażą? Zapraszam na comiesięczne spotkania LinkedIn Local Warszawa.
Na ostatnie wydarzenia bilety szybko się wyprzedają, dlatego jeśli chcesz być w gronie osób, które dostają informację o starcie sprzedaży biletów jako pierwsze, to zapisz się na listę oczekujących: https://linkedinlocal.warszawa.pl/.
--------
44:22
Jak sprzedawać usługi IT dzięki networkingowi? Gość: Michał Grela
W tym odcinku Michał Grela, Head of Sales and Marketing w Speednet, dzieli się swoimi doświadczeniami z:
wybieraniem odpowiednich wydarzeń i przygotowaniem się do nich, by pozyskiwać najlepszych klientów,
rekrutacjami na stanowiska marketingowe w branży IT (m.in. najważniejszymi cechami idealnych kandydatów),
wyzwaniami, jakie pojawiają się w marketingu B2B.
Potrzebujesz pomocy z wdrożeniem ABM, LinkedIna lub Sales Navigatora w swojej firmie? Znajdź mnie na LinkedIn.
A może chcesz poznać inne osoby zainteresowane marketingiem i sprzedażą? Zapraszam na comiesięczne spotkania LinkedIn Local Warszawa.
Na ostatnie wydarzenia bilety wyprzedały się w ciągu kilku godzin, dlatego jeśli chcesz być w gronie osób, które dostają informację o starcie sprzedaży biletów jako pierwsze, to zapisz się na listę oczekujących: https://linkedinlocal.warszawa.pl/.
Zapraszamy do słuchania 'Liderów Sprzedaży i Marketingu B2B', podcastu dedykowanego profesjonalistom odpowiedzialnym za zwiększenie zysku w swoich firmach. Odkryj z nami najnowsze strategie, narzędzia i praktyki, które pomogą Wam więcej sprzedawać w dynamicznie zmieniającym się świecie B2B. Co tydzień prowadzimy rozmowy z doświadczonymi praktykami, liderami i ekspertami, aby dostarczyć Ci praktyczne wskazówki i inspiracje.