Powered by RND
PodcastyBiznesDesign i Biznes
Słuchaj Design i Biznes w aplikacji
Słuchaj Design i Biznes w aplikacji
(4 676)(250 137)
Zapisz stacje
Budzik
Sleep timer

Design i Biznes

Podcast Design i Biznes
Zima, UX, UI, Design Strategy
Designerzy, którzy rozumieją potrzeby biznesu! Zapraszamy Cię do świata designu, który wspiera osiąganie celów biznesowych. Wiedza, którą będziemy się dzielić ...

Dostępne odcinki

5 z 46
  • 45. Co wkurza Generację Z w aplikacjach? 📲 Poradnik dla właścicieli produktów cyfrowych
    Jeśli projektujesz dla gen Z, ten odcinek jest dla Ciebie!  Dziś porozmawiamy o tym, jak projektować produkty cyfrowe, by trafić w gusta młodego pokolenia. Przeanalizowaliśmy błędy marek i trendy, które kształtują przyzwyczajenia GenZ. 🔑 Najważniejsze tematy odcinka: 1️⃣ Brak myślenia mobile-first to spory problem – wszystko musi działać na małym ekranie. 2️⃣ Reklamy omijane są przez 82% GenZ – jak się w tym odnaleźć? 3️⃣ Dwustronna komunikacja z markami i twórcami to podstawa ich zaangażowania. 4️⃣ Zakładanie kont przed przetestowaniem? To od razu odpada! 5️⃣ Badania muszą być dynamiczne, bo krótka uwaga wymaga nowych podejść. 🎧 Posłuchaj i sprawdź, jak projektować aplikacje, które nie frustrują użytkowników!
    --------  
    35:06
  • 44. AI w marketingu – wsparcie czy oszustwo? 🎭 Narzędzia AI w pracy 🧑‍💻
    🚨"Jako odbiorca czuję się oszukany, że treści nie zostały oznaczone jako wygenerowane przez AI." 🚨 Czy zmierzamy w sieci do momentu, w którym ChatGPT rozmawia sam ze sobą? Czy budowanie marki osobistej za pomocą ChataGPT to oszustwo swoich odbiorców? W tym odcinku podcastu Design i Biznes Ilona i Radek rozmawiają o kontrowersjach związanych z wykorzystaniem AI w marketingu, które ostatnio zainspirowały gorące dyskusje na LinkedIn*: 🔥 W tym odcinku: Granica między pomocą, a nadużyciem AI w marketingu Analiza krzywej adopcji nowych technologii  Luki w prawie AI: Czy oznaczanie treści pisanych przez AI powinno być obowiązkowe? Jak Zima stosuje AI w projektowaniu UX i procesach kreatywnych? 💡 Aplikacje AI, o których mówimy:  ChatGPT: wsparcie w generowaniu treści i edycji tekstów, szukanie koncepcji, porządkowanie wypowiedzi Perplexity AI: narzędzie do szybkiego researchu i weryfikacji informacji, szukanie źródeł, wyciąganie krótkiego podsumowania długich raportów/artykułów MidJourney: tworzenie grafik, ilustracji i wizualizacji person - ostatnio mocno poprawiła się jakość tego narzędzia, a my  dopracowujemy lepsze prompty Luma AI: tworzenie filmów z pomocą sztucznej inteligencji __________ * Inspiracją do tej rozmowy był post Damiana Izdebskiego Wizja Marka Zuckerberga o pisaniu postów telepatycznych Zachęcamy Cię do subskrybowania naszego podcastu! Jeśli interesuje Cię tematyka doświadczeń klientów w świecie cyfrowym i tego, jak design może wspierać osiąganie celów biznesowych to zostań z nami. Co dwa tygodnie dzielimy się wiedzą naszą i naszych klientów. 🚀
    --------  
    32:19
  • 43. Czy UX to usługa premium? Jak to ocenić? | Konkretne argumenty 👇
    Chcesz wiedzieć, ile będzie kosztowała nasza współpraca przy Twoim projekcie? Umów bezpłatny Warsztat Pilotażowy 👉https://www.designzima.com/zapytaj-eksperta Po rynku krąży przekonanie, że UX to usługa premium, kosztowna inwestycja, na którą firmy decydują się wtedy, kiedy mają ekstra budżet. Okazuje się, że mamy w tym temacie odrębne zdania. 👀 W tym odcinku przedstawimy Wam dwa punkty widzenia, żeby finalnie odpowiedzieć na pytanie: Czy UX i UI to rzeczywiście usługa premium? Najważniejsze pytania, które zadajemy sobie podczas tej rozmowy: 1. Premium czyli drogi. Czy rzeczywiście tak jest z UX-em? Porównanie kosztów UX, a innych działów odpowiedzialnych za produkt. 2.Premium, czyli o ograniczonej dostępności. Co to znaczy, że na dobry UX trzeba poczekać? 3. Premium, oznacza ekskluzywność. Jak powinno wyglądać doświadczenie współpracy na linii klient - agencja? 4. Premium, czyli od najlepszych specjalistów. Jaki powinien być zespół UX, który realizuje usługi dla klienta? 5. Premium, czyli spersonalizowane i dostosowana do klienta. Dlaczego każdy projekt UX musi być spersonalizowany? 🧠Jeśli uważasz, że ta wiedza była dla Ciebie przydatna, to koniecznie zasubskrybuj nasz kanał! Wiedzą naszą i naszych gości dzielimy się co dwa tygodnie w środę! 🎙️ Ilona i Radek z Zimy
    --------  
    30:10
  • 42. Te 3 postawy oddalają Cię od klienta - nasza analiza
    Chcesz wprowadzić zmiany w swoim produkcie? Umów się na bezpłatną konsultację z naszym ekspertem -> wejdź na naszą stronę i wejdź na zapytaj eksperta, a my odezwiemy się do Ciebie. 🔥 Omawiamy 3 najczęstsze błędy w rozumieniu potrzeb klientów przez właścicieli produktów cyfrowych.  W dzisiejszym odcinku skupimy się na kluczowych błędach, które często popełniają przedsiębiorcy rozwijający produkty cyfrowe. Zrozumienie rzeczywistych potrzeb klientów jest niezbędne dla sukcesu każdego produktu, a my pokażemy, jak uniknąć pułapek myślenia antyklienckiego. Z tego odcinka dowiesz się: "Ja bym tego używał" - jak proste sformułowanie użyte w rozmowie z klientem mogą prowadzić do błędnych decyzji biznesowych. “Chcemy taką stronę, jaką ma Ikea” - dlaczego kopiowanie rozwiązań konkurencji nie zawsze się sprawdza Jak unikalne potrzeby klientów wpływają na sukces produktu. “Może zapełnijmy tę pustą przestrzeń?” - o mądrym wykorzystaniu pustej przestrzeni w interfejsie użytkownika  “Lecimy, nie ma czasu na badania” - po raz setny przekonujemy, że badania użytkowników są niezbędne, a ich brak może kosztować Cię więcej, niż proste, krótkie testy z użytkownikiem - np. ostatnio omawiany test 5-ciu sekund  Proste metody UX, które pozwolą szybko zweryfikować Twoje założenia produktowe.  Omawiamy nasze sprawdzone praktyki, które zmieniają sposób myślenia o produkcie cyfrowym.
    --------  
    27:31
  • 41. Masz tylko 5 sekund ⏰ - Mega test UX z użytkownikiem 🔥
    5 sekund - tyle masz czasu, żeby zrobić na użytkowniku pierwsze wrażenie. Właśnie na podstawie tych pierwszych mrugnięć klienci oceniają Twój produkt. Brzmi to okrutnie - ale tak jest. W tym odcinku opowiemy Ci o tym, jak wykorzystać pierwsze 5 sekund uważności klienta na Twoją korzyść. Ten odcinek szczególnie przyda się startupom, bo to one muszą walczyć o rozpoznawalność na rynku i konkurować z większą korporacją. Badania pokazują także, że test 5 sekund może pomóc zoptymalizować pierwsze wrażenie i pozwolić markom świadomiej budować ich wizerunek. Garść faktów na początek: użytkownicy czytają na stronie do 28% tekstów. Zamiast czytać, po prostu skanują strony. średnio użytkownicy spędzają na stronie www od 10 do 20 sekund. jeśli użytkownik zdecyduje, że Twoja strona jest “dobra”, istnieja szansa, że zostanie na niej od 30 s, które w Internecie oznaczają wieczność. Źródłem tych danych jest Nielsen Norman Group.  Z tej rozmowy dowiesz się: ✅ Jak przeprowadzić test 5 sekund z użytkownikiem? ✅ Jak wykorzystać wnioski z testu z użytkownikami? ✅ 3 sposoby, jak startupy mogą zaaplikować wnioski z testu, adresując potrzeby użytkowników? ✅ Jaki jest cel korzystania z 5 sekund? ✅ Jakie pytania zadać podczas testu? Inspirowane rozmowami z Agą Szóstek ✅ Kiedy lepiej nie stosować testu? Dajcie znać, czy stosowaliście test 5 sekund już na swoich stronach/aplikacjach? Jeśli uważasz, że ta wiedza była dla Ciebie przydatna, to koniecznie zasubskrybuj nasz kanał! Wiedzą naszą i naszych gości dzielimy się co dwa tygodnie w środę! Ilona i Radek z Zimy.
    --------  
    20:32

Więcej Biznes podcastów

O Design i Biznes

Designerzy, którzy rozumieją potrzeby biznesu! Zapraszamy Cię do świata designu, który wspiera osiąganie celów biznesowych. Wiedza, którą będziemy się dzielić opiera się na doświadczeniach naszych i naszych gości, a Ty możesz ją wykorzystać w swoich projektach. Będziemy poruszać się w świecie cyfrowym - UX, UI, Service Design, Design Strategy. Wspólnie tworzymy agencję Zima, UX, UI & Design Strategy, w której pomagamy firmom budować produkty cyfrowe. Zapraszamy do kontaktu: https://www.designzima.com [email protected]
Strona internetowa podcastu

Słuchaj Design i Biznes, Nowoczesna Sprzedaż i Marketing i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Media spoecznościowe
v7.2.0 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 1/15/2025 - 7:14:13 AM