Powered by RND
PodcastyBiznesJa i mój biznes online
Słuchaj Ja i mój biznes online w aplikacji
Słuchaj Ja i mój biznes online w aplikacji
(4 676)(250 137)
Zapisz stacje
Budzik
Sleep timer

Ja i mój biznes online

Podcast Ja i mój biznes online
Daria Robbé Groskamp
Witam Cię na moim podkaście Ja i Mój Biznes online.Weźmy taką sytuację. Bierzesz swój produkt/usługę i idziesz z nim na główny deptak Twojego miasta. Chcesz zna...

Dostępne odcinki

5 z 61
  • #47 Jak skutecznie reklamować biznes online w 2025? Rozmowa z ekspertem Jakubem Wójcikiem
    Jak skutecznie reklamować swój biznes online?W tym odcinku podcastu Ja i mój biznes online rozmawiam z Jakubem Wójcikiem, specjalistą od reklam na Facebooku i właścicielem agencji marketingowej Emerald Media. 📢📍 Emerald Media (Strona www Jakuba) ➡️ https://emeraldmedia.plDowiesz się:✅ Jak zaczęła się jego przygoda z marketingiem?✅ Jak ważna jest reklama w sprzedaży online?✅ Czy płatne reklamy nadal działają w 2025 roku?✅ Jakie branże i produkty najlepiej radzą sobie w reklamach?✅ Jakie metody promocji działają najlepiej dla początkujących?🎯 Jeśli chcesz poprawić swoje wyniki w marketingu i dowiedzieć się, jak skutecznie docierać do klientów, ten odcinek jest dla Ciebie!🔗 Zobacz więcej: 📍 Emerald Media (Jakuba) ➡️ https://emeraldmedia.pl
    --------  
    51:19
  • #46 Mentoring - jak wygląda spotkanie ze mną oraz kiedy jest na nie najlepszy moment?
    Przyda Ci się takie spotkanie mentoringowe? Umów się na 15-minutową rozmowę wstępną: https://drogitworcy.pl/#rozmowaOpis spotkania mentoringowego: https://drogitworcy.pl/ofertaJak wygląda audyt Twojej marki i dlaczego warto go zrobić? 🤔Czujesz, że Twój biznes online stoi w miejscu? Masz mnóstwo pomysłów, ale nie wiesz, który kierunek wybrać? W tym filmie opowiem Ci, jak wygląda indywidualny audyt marki, który pomoże Ci uporządkować strategię, zidentyfikować mocne strony i wyeliminować działania, które nie przynoszą efektów. Dowiesz się: ✅ Kiedy warto umówić się na audyt?✅ Jakie błędy najczęściej popełniają twórcy i przedsiębiorcy?✅ Jak wygląda audyt krok po kroku?✅ Co możesz zyskać dzięki indywidualnemu mentoringowi?Jeśli chcesz skorzystać z indywidualnej analizy Twojej marki, zajrzyj do mojej oferty na https://drogitworcy.pl/oferta .Możesz też umówić się na 15-minutową rozmowę wstępną tutaj: https://drogitworcy.pl/#rozmowa  
    --------  
    16:29
  • #45 – 3 rzeczy, o których nie powiedział mi mentor, gdy zaczynałam budować biznes online
    Chcesz skonsultować rozwój swojej marki? Umów się na bezpłatną rozmowę wstępną 👉 https://drogitworcy.pl/#rozmowaW dzisiejszym odcinku opowiem Ci o trzech kluczowych lekcjach, które mogłyby znacząco przyspieszyć mój rozwój biznesowy, gdybym usłyszała je na samym początku.Jeśli budujesz markę online, rozwijasz swój biznes lub dopiero planujesz zacząć, ten odcinek jest dla Ciebie! Czego dowiesz się z odcinka?Zobaczmy, czy odgadniesz! ✅ Jak zbierać na bieżąco (WSKAZÓWKA 1) , aby potem wykorzystać je sprzedażowo i zadbać o własny komfort psychiczny.✅ Dlaczego śledzenie (WSKAZÓWKA 2) da Ci przewagę wśród konkurencji.✅ Jak (WSKAZÓWKA 3) mogą pomóc Ci dotrzeć do idealnych (i zadowolonych z tego faktu) odbiorców.Dzielę się także praktycznymi wskazówkami, które możesz wdrożyć od razu! Tutaj znajdziesz podsumowanie i przykłady: https://drogitworcy.pl/45📲 Obserwuj mnie na Instagramie: https://instagram.com/dariarobbe💬 Daj znać w komentarzu, która z tych lekcji była dla Ciebie najbardziej wartościowa!👇 Film o wyszukiwaniu trendów: https://youtu.be/VCWpeYrBpUo
    --------  
    13:43
  • #44 Co zadziała w 2025 roku w biznesie online? Moja prognoza: AI, nowe zawody, inwestycje
    Wersja tekstowa odcinka: https://drogitworcy.pl/44W dzisiejszym odcinku podcastu zastanowimy się, jak wygląda prowadzenie biznesu online w 2025 roku.Czy to wciąż dobry pomysł? Jak zmieniły się zasady gry po pandemii?Rozmawiam o końcu "złotej ery" biznesów online, rosnącej konkurencji oraz o tym, co jest kluczem do sukcesu w obecnych czasach.Dowiesz się:🎯Czy warto nadal prowadzić biznes online?🎯Dlaczego indywidualność jest teraz ważniejsza niż kiedykolwiek?🎯Jak sztuczna inteligencja może wspierać Twój biznes?🎯Jak systematyczność i determinacja wpływają na sukces?🎯W co warto inwestować (czas i pieniądze) w 2025?Nie przegap praktycznych przykładów i wskazówek, które pomogą Ci rozwijać swój biznes w nadchodzących latach! 👉 Zobacz odcinek i dowiedz się, jak wyróżnić się w świecie online!
    --------  
    20:27
  • #43 Twoje mydło dobrze czyści, ale brzydko pachnie... Co tak naprawdę sprzedaje Twój produkt?
    Możemy wspólnie zastanowić się nad zwiększeniem atrakcyjności Twojej marki i Twoich produktów: https://drogitworcy.pl/#rozmowaCzęsto tworząc produkt, skupiamy się na tym, żeby był po prostu dobry i spełniał swoje zadanie, zapominając o tym, co naprawdę przyciąga uwagę klientów. W tym odcinku analizuję metaforyczne pytanie: „Co z tego, że mydło dobrze czyści, skoro brzydko pachnie?”.Przytoczę dwie inspirujące anegdoty, które pokazują, jak zmiana podejścia marketingowego może odmienić los produktu. Poznasz historię pasty do zębów i sprayu neutralizującego zapachy, które początkowo nie odnosiły sukcesu.Wyjaśniam, dlaczego emocje i pierwsze wrażenie odgrywają tak ważną rolę w decyzjach zakupowych klientów. Podpowiem także, jak dopasować swoją ofertę do potrzeb odbiorców, by wyróżnić się na tle konkurencji.Czy twój produkt ma to, czego naprawdę szukają klienci? Zastanów się, jakie nieoczywiste elementy mogą przesądzić o sukcesie twojej marki. Obejrzyj odcinek, zostaw komentarz i podziel się swoimi przemyśleniami!
    --------  
    17:06

Więcej Biznes podcastów

O Ja i mój biznes online

Witam Cię na moim podkaście Ja i Mój Biznes online.Weźmy taką sytuację. Bierzesz swój produkt/usługę i idziesz z nim na główny deptak Twojego miasta. Chcesz znaleźć klientów, więc zaczepiasz po kolei każdego przechodnia, próbując go zainteresować swoją ofertą. Zatrzymaj się i wyobraź sobie to przez chwilę. A teraz inny scenariusz: wchodzisz do sali pełnej uśmiechniętych ludzi, którzy ze sobą rozmawiają, mają wspólne tematy, atmosfera jest super. Wszyscy na kogoś czekają. Okazuje się, że chodzi… o Ciebie! To Ty masz właśnie zademonstrować najnowszy produkt czy usługę, której wszyscy zgromadzeni oczekują z niecierpliwością. Która sytuacja jest Ci bardziej bliska?W tym pierwszym przypadku próbujesz złapać klientów na oślep, kto się akurat nawinie. Nawet jeśli byłby zainteresowany tym, co masz do zaoferowania, ale ani Cię nie zna, ani nie ufa.W drugiej sytuacji nic nikomu nie musisz wciskać, bo już masz pewność, że to jest oczekiwane, że to się Twoim klientom przyda – i oni też w to wierzą. Druga sytuacja jest o wiele przyjemniejsza zarówno dla Ciebie, jak i dla klientów. Przecież nikt nie lubi być nagabywany, a każdy cieszy się, jeżeli może otrzymać coś specjalnie dla niego.Stwórz wokół siebie społeczność ludzi, którzy oczekują na to, co masz do zaoferowania oraz są przekonani, że kupić chcą właśnie od Ciebie. Jak to zrobić? Oto 6 założeń, dzięki którym uda Ci się to osiągnąć.a)Marka osobista – mniej lub bardziej „aktywna” – albo się pokazujesz i aktywnie działasz, albo chociaż zdradzasz kulisy i podpisujesz maile własnym imieniem.b)Platforma wpływu – jedno social media + newsletter umacniają Twoją pozycję jako kogoś, kto się zna.c)Szczere zainteresowanie odbiorcami – określenie niszy, odwiedzanie miejsc, które oni odwiedzają, słuchanie ich problemów i pragnień, rozwiązywanie ofertą tych problemów/ zaspokajanie pragnieńd)Sprzedaż intencjonalna – sprzedaż to nie tylko „wywieszenie plakatu z ofertą”, ale proces rozbudzania zainteresowania i uświadamiania, że zakup spełni oczekiwania e)Trzy filary firmy: Kontakt z odbiorcami i rozwój marki; Praca nad firmą; Praca nad ofertą
Strona internetowa podcastu

Słuchaj Ja i mój biznes online, Ekonomicznie i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Media spoecznościowe
v7.13.0 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 4/2/2025 - 1:38:58 PM