Chcesz zrozumieć biznes gier wideo? Posłuchaj podcastu ”Biznes w grach”!
Podcast ”Biznes w grach” to must-have dla każdego, kto chce zrozumieć, jak działa ten ...
GameCast - Skąd wzięły się problemu Ubisoftu? - Video Podcast
Dziś w GameCast Tadek skupi się na nieciekawej sytuacji rynku AAA i jej skutkach dla największych światowych wydawców. Ze szczególnym uwzględnieniem Ubisoftu.
Strona Podcastu
https://galaktus.podbean.com/
RSS
https://anchor.fm/s/10007f840/podcast/rss
Posłuchasz nas także na:
https://www.podkasty.info/katalog/podkast/6499-GameCast
Twitch
https://www.twitch.tv/gamecasttw
Youtube
https://www.youtube.com/channel/UC1DfwoyVQ0lfiAS5rZH8VNw
Spotify
https://open.spotify.com/show/0gxTF2iBGNysZr0rPgWeXk
Facebook
https://www.facebook.com/AudycjaGameCast
#podcast #ubisoft #assasinscreed #gry
--------
39:34
GameCast - Elon Musk - Najbogatszy oszust świata
Dziś debiut Tadeusza Zielińskiego w Gamecascie i w podcastach generalnie. Tadeusz poruszony osiągnięciami najbogatszego gracza w Path of Exile 2 przyjrzał się jego historii grania i opowie troszkę o tym, jak mając kilka gigantycznych firm i będąc doradcą prezydenta najpotężniejszego kraju na świecie wyciąć kilkaset godzin na wylewelowanie postaci w POE2.
--------
34:01
Biznes w Grach - #45 - Grzegorz Goleń - Critical Hit Games
W dzisiejszym odcinku gościem Mateusza Szukajta będzie Grzegorz Goleń, CEO studia Critical Hit Games.
Działają oni od 2020 roku ale studio ma już za sobą pierwszą premierę – Nobody Wants to Die zadebiutowało 17 lipca 2024 roku i zebrało bardzo pozytywne opinie wśród fanów.
Tą produkcją studio udowodniło, że niekonwencjonalne podejście do tematu, wzbogacone dobrą historią, może przyciągnąć szerokie grono odbiorców. Jakie są dalsze plany studia? Co było kluczem do sukcesu ich gry?
0:00 Wstęp
1:00 Paszportów „Polityki” - nominacja dla Critical Hit Games - Jak było na gali?
9:55 Czy na co kładliśmy nacisk tworząc naszą grę.
12:18 Czy kampania marketingowa nie trwała za krótko? - Problemy z publisherem
21:25 Gdzie i w kogo inwestować w gamingu?
24:00 Co dalej z Critical Hit Games?
28:45 Czy po wydaniu dobrej gry otworzyły się przed Wami nowe możliwości. Czy chętniej z Wami prowadzili rozmowy?
30:00 Czy są szansę na część drugą?
39:30 Co powinieneś zrobić przed premierą gry.
43:50 Zrobienie dobrej gry nie wystarczy. 100 tysięcy sprzedanych kopii to nie tak dużo jak się wydaje.
48:55 Jak zacząłeś pracę w gamedevie?
54:40 W następnych grach chcemy opowiadać historię ale również położyć większy nacisk na mechaniki.
1:01:55 Porada dla osób wchodzących w branże
Podcast "Biznes w grach" to must-have dla każdego, kto chce zrozumieć, jak działa ten dynamiczny rynek.
Mateusz Szukajt, CEO Galaktus rozmawia z twórcami gier, inwestorami i ekspertami o tym, jak powstają gry, jakie są wyzwania w branży gier i jaka jest przyszłość rynku gier.
W podcaście "Biznes w grach" omawiamy zagadnienia związane z monetizacją gier, e-sportem, rozwojem gier mobilnych i wirtualną rzeczywistością.
Dowiedz się, jak działają największe firmy gamingowe i jakie są perspektywy rynku gier.
W każdym odcinku rozmawiamy z ekspertami branży o tworzeniu gier, game designie, programowaniu gier i marketingu gier.
Strona Podcastu
https://galaktus.podbean.com/
RSS
https://anchor.fm/s/10007f840/podcast/rss
Posłuchasz nas także na:
https://www.podkasty.info/katalog/podkast/6499-GameCast
Twitch
https://www.twitch.tv/gamecasttw
Youtube
https://www.youtube.com/channel/UC1DfwoyVQ0lfiAS5rZH8VNw
Spotify
https://open.spotify.com/show/0gxTF2iBGNysZr0rPgWeXk
Facebook
https://www.facebook.com/AudycjaGameCast
#podcast #biznes #live #gamedev #gry #Criticalhitgames
--------
1:08:11
Biznes w Grach - #44 - Konrad Rawiński - Wargaming - Videopodcast
Gościem Mateusza Szukajta jest dziś Konrad Rawiński, od dwóch lat pełniący funkcję Communications Director Europe w Wargaming, a z tą globalną firmą związany już od 13 lat. Porozmawiamy o kulisach pracy w branży gamingowej, wyzwaniach komunikacji na europejskim rynku oraz o tym, jak wygląda rozwój i promocja tytułów takich jak World of Tanks czy World of Warships. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak buduje się wizerunek jednej z największych firm w branży gier i jakie są najnowsze trendy w gamedevie, ten odcinek jest dla Ciebie!
Podcast "Biznes w grach" to must-have dla każdego, kto chce zrozumieć, jak działa ten dynamiczny rynek.
Mateusz Szukajt, CEO Galaktus rozmawia z twórcami gier, inwestorami i ekspertami o tym, jak powstają gry, jakie są wyzwania w branży gier i jaka jest przyszłość rynku gier.
W podcaście "Biznes w grach" omawiamy zagadnienia związane z monetizacją gier, e-sportem, rozwojem gier mobilnych i wirtualną rzeczywistością.
Dowiedz się, jak działają największe firmy gamingowe i jakie są perspektywy rynku gier.
W każdym odcinku rozmawiamy z ekspertami branży o tworzeniu gier, game designie, programowaniu gier i marketingu gier.
Strona Podcastu
https://galaktus.podbean.com/
RSS
https://anchor.fm/s/10007f840/podcast/rss
Posłuchasz nas także na:
https://www.podkasty.info/katalog/podkast/6499-GameCast
Twitch
https://www.twitch.tv/gamecasttw
Youtube
https://www.youtube.com/channel/UC1DfwoyVQ0lfiAS5rZH8VNw
Spotify
https://open.spotify.com/show/0gxTF2iBGNysZr0rPgWeXk
Facebook
https://www.facebook.com/AudycjaGameCast
--------
1:27:46
Biznes w Grach - #43 - Sonia Wojciechowska - Devcom
Dzisiejszym gościem Mateusza Szukajt jest Sonia Wojciechowska - jedna z najlepszych twórczyni eventowych oraz znawczyni skalowania firm i marek własnych.
Za sobą ma wieloletnie doświadczenie, między innymi 10 lat w Krakowskim Parku Technologicznym, Roboto Global, PixelAnt Games, a niedawno objęła stanowisko
Sales and Business Development Managera w Devcom. Czy dowiemy się jakie są plany firmy na najbliższy event w Portugalii?
Podcast "Biznes w grach" to must-have dla każdego, kto chce zrozumieć, jak działa ten dynamiczny rynek.
Mateusz Szukajt, CEO Galaktus rozmawia z twórcami gier, inwestorami i ekspertami o tym, jak powstają gry, jakie są wyzwania w branży gier i jaka jest przyszłość rynku gier.
W podcaście "Biznes w grach" omawiamy zagadnienia związane z monetizacją gier, e-sportem, rozwojem gier mobilnych i wirtualną rzeczywistością.
Dowiedz się, jak działają największe firmy gamingowe i jakie są perspektywy rynku gier.
W każdym odcinku rozmawiamy z ekspertami branży o tworzeniu gier, game designie, programowaniu gier i marketingu gier.
Strona Podcastu
https://galaktus.podbean.com/
RSS
https://anchor.fm/s/10007f840/podcast/rss
Posłuchasz nas także na:
https://www.podkasty.info/katalog/podkast/6499-GameCast
Twitch
https://www.twitch.tv/gamecasttw
Youtube
https://www.youtube.com/channel/UC1DfwoyVQ0lfiAS5rZH8VNw
Spotify
https://open.spotify.com/show/0gxTF2iBGNysZr0rPgWeXk
Facebook
https://www.facebook.com/AudycjaGameCast
Chcesz zrozumieć biznes gier wideo? Posłuchaj podcastu ”Biznes w grach”!
Podcast ”Biznes w grach” to must-have dla każdego, kto chce zrozumieć, jak działa ten dynamiczny rynek.
Mateusz Szukajt, CEO Galaktus rozmawia z twórcami gier, inwestorami i ekspertami o tym, jak powstają gry, jakie są wyzwania w branży gier i jaka jest przyszłość rynku gier.
W podcaście ”Biznes w grach” omawiamy zagadnienia związane z monetizacją gier, e-sportem, rozwojem gier mobilnych i wirtualną rzeczywistością.
Dowiedz się, jak działają największe firmy gamingowe i jakie są perspektywy rynku gier.
W każdym odcinku rozmawiamy z ekspertami branży o tworzeniu gier, game designie, programowaniu gier i marketingu gier.