Powered by RND
PodcastyCzas WolnyTZO za podcast!
Słuchaj TZO za podcast! w aplikacji
Słuchaj TZO za podcast! w aplikacji
(4 676)(250 137)
Zapisz stacje
Budzik
Sleep timer

TZO za podcast!

Podcast TZO za podcast!
To Znowu Oni
Oficjalny podcast kanału To Znowu Oni.

Dostępne odcinki

5 z 12
  • ZADAJEMY TRUDNE PYTANIA O NOWE ELDEN RING. TZO za podcast #10
    Niedawno Kacper miał okazję pograć w Elden Ring: Nightreign, nietypową grę studia From Software, która wydaje się być poboczną odsłoną Elden Ring. Hed ma sporo pytań na temat tej gry. Postanowiliśmy pogadać o tym w tymodcinku podcastu, stanowiącym uzupełnienie do filmu Kacpra z wrażeniami na kanale To Znowu Oni. W rozmowie zastanawiamy się czy Nightreign będzie grąusługą, czym właściwie jest gra, czy narzucone z góry klasy postaci będą miały sens oraz jak wyważyć poziom trudności w takiej wersji Elden Ring. W ramach nieco zaskakującego bonusu analizujemy ukrytą symbolikę i ładunek psychologiczny scen z „Życia na kredycie”.00:00 INTRO I SPONTANICZNA ANALIZA „ŻYCIA NA KREDYCIE”06:30 CZY ELDEN RING NIGHTREIGN TO GRA USŁUGA17:43 HED PRÓBUJE ZROZUMIEĆ CZYM JEST NIGHTREIGN29:38 CZY KLASY POSTACI MAJĄ SENS?43:12 CO Z BALANSEM I ROZWOJEM POSTACI?57:00 CZY TO GRA NA SETKI GODZIN?1:09:10 JAK SIĘ W TO GRAŁO?1:25:14 PODSUMOWANIE
    --------  
    1:36:30
  • JAK ZACHWYCIŁA NAS GRA O BICIU DZIWNYCH LUDZI. TZO za klasyk: Zeno Clash
    Zeno Clash to gra studia ACE Team, która czerpie inspiracje ze sztuki i stawia na nietypową rozgrywkę. Hed i Kacper wyjaśniają, dlaczego ten symulator obijania "dziwnych mord" zasługuje na miano "tzo za klasyka". Idąc tropem gry, omawiamy też pozostałe produkcje chilijskiego dewelopera, jak np. Rock of Ages, który nieustannie zaskakuje nowymi ambitnymi pomysłami.Przy okazji chwalimy się obszerną wiedzą na temat sztuki (padają nawet nazwiska prawdziwych artystów) i filozofii (nie pamiętamy jak nazywał się "filozof z beczki"). Wspominamy też o innych artystycznie nasyconych grach (Metaphor: Refantazio, Scorn).00:00 INTRO I TEMAT ODCINKA03:05 CZYM JEST ZENO CLASH12:24 ARTYZM ZENO CLASH19:50 KONSTRUKCJA GRY24:30 SURREALIZM W GRACH28:40 ROZWÓJ SERII ZENO CLASH31:53 CLASH: ARTIFACTS OF CHAOS37:50 ROCK OF AGES44:04 AMBICJE STUDIA ACE TEAM47:46 INNE GRY STUDIA53:25 THE ETERNAL CYLINDER1:00:28 PODSUMOWANIE
    --------  
    1:05:47
  • JAK FILMY DAVIDA LYNCHA WPŁYNĘŁY NA GRY. TZO za podcast! #9
    David Lynch był jednym z najbardziej wpływowych reżyserów w historii kina, który konsekwentnie realizował autorską wizję. Jego wyrazisty styl i zainteresowania narracyjne zainspirowały nie tylko kolejnych twórców filmowych czy telewizyjnych, ale też producentów gier. Bez takich dzieł jak "Blue Velvet" czy "Miasteczko Twin Peaks" nie byłoby gier pokroju Max Payne czy Alan Wake. Ale to tylko wierzchołek góry lodowej skrywającej sekrety i tajemnice.Kacper i Hed zagłębiają się w dziwaczną logikę snu oraz metafikcję, żeby omówić swoje ulubione gry lynchowskie a jednocześnie przybliżyć dzieła kultowego "dyrektora FBI z Filadelfii". Ostrzegamy, że podcast może zawierać spoilery z takich dzieł jak "Mullholand Drive" czy "Miasteczko Twin Peaks".00:00 INTRO I WSPOMNIENIE DAVIDA LYNCHA03:39 ZAGADKOWOŚĆ FILMÓW LYNCHA | HOTLINE MIAMI13:34 LOGIKA SNU I METAFIKCJA | ALAN WAKE21:45 FIKCJA SAMOŚWIADOMA | MAX PAYNE32:08 DIALOG Z ODBIORCĄ I GATUNKOWOŚĆ | DISCO ELYSIUM47:15 CHIŃSKA PRZYPOWIEŚĆ O ROLNIKU50:46 DZIWNOŚĆ JAKO STYL | DEATH STRANDING57:08 CZY FILMY LYNCHA MAJĄ SENS? | PERSONA01:04:52 JAK ODPOWIEDZI PSUJĄ DOŚWIADCZENIE01:09:23 DEADLY PREMONITION I INNE GRY01:21:38 ZAKOŃCZENIE
    --------  
    1:23:09
  • NA JAKIE GRY NAPRAWDĘ CZEKAMY W 2025 ROKU. TZO za podcast! #8
    Ujawniamy prawdę na temat oczekiwanych gier 2025 roku w szczerej rozmowie. Czemu GTA 6 nie budzi aż tak gorących emocji i który polski artysta pojawi się na soundtracku? Jaka inna gra na pewno pokaże polskie akcenty? Ile remake'ów wytrzyma branża? Czy w 2025 roku From Software wreszcie zrobi słabą grę? Hed i Kacper przynoszą odpowiedzi. 00:00 INTRO I TEMAT ODCINKA 08:34 KĄCIK ZDROWOTNY KACPRA 09:54 CZY CZEKAMY NA GTA6 (SZCZERA ROZMOWA) 19:35 W POLSCE KOCHAMY KINGDOM COME 2 27:40 DEATH STRANDING 2 TO NOWY POZIOM KOJIMIZÓW 36:45 CO ZMIENI MONSTER HUNTER WILDS 42:45 REMAKE’I 2025 ROKU (MGS3, MAX PAYNE, TALOS) 54:57 HALF LIFE 3?! 1:03:45 GOTHIC REMAKE 1:10:24 INNE (BORDERLANDS, DYING LIGHT, MAFIA, ITD.) 1:29:30 ELDEN RING NIGHTREIGN
    --------  
    1:36:27
  • NAJLEPSZE GRY 2024 ROKU, O KTÓRYCH NIE MÓWILIŚMY. TZO za podcast! #7
    W 2024 nie powiedzieliśmy o paru grach, które zrobiły na nas spore wrażenie. W ramach pożegnania roku, postanowiliśmy to nadrobić. Kacper zachwycił się Stalkerem 2, grą pełną niedociągnięć, które nikną wobec mocnego klimatu. Dlaczego gra jest tak dobra i jak ją naprawić modami? Hed ograł Metaphor: ReFantazio, japońskiego erpega, nagradzanego między innymi na The Game Awards. To kolejna świetna gra twórców Persony, która wciąga gracza powoli, ale skutecznie. Wspominamy także o paru mniejszych tytułach, w które graliśmy i, co ważniejsze, otwieramy nowy kącik z dowcipami o graczach... 00:00 INTRO I SUBSTANCJA 2 03:19 HED CZYTA DOWCIPY O GRACZACH 09:44 DZIWNA HISTORIA STALKERA 2 13:05 DLACZEGO STALKER 2 DZIAŁA? 19:35 CZEGO BRAKUJE W STALKERZE 2 35:25 KRÓTKO O DRAGON’S DOGMA 2 39:31 O TZO CHODZI W METAPHOR REFANTAZIO? 46:32 DLACZEGO METAPHOR JEST TAK DOBRE 54:08 KRÓTKO O MOUTHWASHING
    --------  
    57:54

Więcej Czas Wolny podcastów

O TZO za podcast!

Oficjalny podcast kanału To Znowu Oni.
Strona internetowa podcastu

Słuchaj TZO za podcast!, Fantasmagieria - podcast o grach wideo. i wielu innych podcastów z całego świata dzięki aplikacji radio.pl

Uzyskaj bezpłatną aplikację radio.pl

  • Stacje i podcasty do zakładek
  • Strumieniuj przez Wi-Fi lub Bluetooth
  • Obsługuje Carplay & Android Auto
  • Jeszcze więcej funkcjonalności
Media spoecznościowe
v7.10.0 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 3/6/2025 - 4:23:07 PM