Zapraszamy na ponad 2-godzinną rozmowę nt. Wiedźmina: Stary Świat. Omawiamy dokładnie różne aspekty samej gry podstawowej, jak również wszystkich jej dodatków. Plan lotu: 00:00:00 Wstęp 00:03:56 AKT I: Co nam zabiło tę grę? 00:05:56 Downtime 00:12:06 System walki 00:16:25 Karty Przygód 00:18:49 Gra optymalizacyjna, a nie przygodowa 00:21:31 Złota Ścieżka 00:27:22 Szarża czy Ugryzienie? 00:28:28 […]
--------
#POGRANE 08
Plan lotu: 00:00:00 Wstęp 00:02:23 Side Quest: Nemesis 00:08:06 Zwierzęcy Front 00:12:00 Tracks 00:17:28 Poszły Konie 00:23:10 Harry Potter: Hogwarts Battle 00:27:28 Tidal Blades: Obrońcy Rafy 00:34:52 Biuro Śledcze Arkham 00:44:27 ETER 00:46:37 Winter Kingdom 00:53:20 Kuchenna Gorączka 00:57:05 Sobek 01:01:09 Załoga: Wyprawa w głębiny 01:08:00 War Chest
--------
#POGRANE 07
Plan lotu: 00:00:00 Wstęp 00:01:40 Specter Ops 00:07:24 Dark Souls 00:13:48 Rise of the Necromancers 00:21:01 Heroes of Might & Magic III 00:34:20 Trekking przez Historię 00:40:07 Lords of Ragnarok 00:58:14 Zapraszamy do Podziemi… Ponownie 01:03:42 Leśne Rozdanie 01:09:17 Stranger Things: Po Drugiej Stronie 01:17:37 Errata do Stranger Things
--------
#044 Chronicles of Drunagor: Age of Darkness – analiza CZ. 2 z 2
!!! JEST TO DRUGA CZĘŚĆ ROZMOWY !!! Pół roku. Pół roku spotkań, grania w niemal 20 misji. Bogata narracja, rozwój postaci. System ilustrowanych interakcji. WIELKIE PUDŁO. Czy jednak gra wynagradza poświęcony czas? Czy gralibyśmy w więzieniu? I kim do cholery jest Marcin Nowacki?! PLAN LOTU: IV INNE TEMATY: 00:00:00 Wykonanie 00:06:04 Nazwa gry i […]
--------
#044 Chronicles of Drunagor: Age of Darkness – analiza CZ. 1 z 2
!!! CZĘŚĆ PIERWSZA (z dwóch) !!! Pół roku. Pół roku spotkań, grania w niemal 20 misji. Bogata narracja, rozwój postaci. System ilustrowanych interakcji. WIELKIE PUDŁO. Czy jednak gra wynagradza poświęcony czas? Czy gralibyśmy w więzieniu? I kim do cholery jest Marcin Nowacki?! PLAN LOTU: 00:00:00 Wstęp I MECHANIKA GRY 00:03:13 Role i tor rundy […]
Rozmawiamy o planszówkach zawsze świeżo po rozgrywce.
Znad Planszy.
W naszych rozmowach dzielimy się wrażeniami oraz spostrzeżeniami dotyczącymi rozwiązań mechanicznych, ich balansu i zasadności. W przypadku gier, które mają potencjał, ale coś w nich zgrzyta - rozważamy jak można je naprawić, bądź serwujemy gotowe, przetestowane rozwiązania, które według nas usprawniają reguły rozgrywki.
Wszystko W Imię Zasad!